Dorinţe de Crăciun

Ce face Crăciunul deosebit pentru tine? Ce este important să se întâmple de Crăciun sau să existe, ca să ai un Crăciun frumos? Colinde, vin fiert, să nu fii singur, să vezi filme de Crăciun, să primeşti cadouri multe, să te înfrupţi din bunătăţile de Crăciun şi să ai masa plină, să fii înconjurat de prieteni şi familie, să ningă de Crăciun…?! Crăciunul nu ar mai fi la fel fără…

Tu ce îţi doreşti pentru sărbători ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Dorinţe de Crăciun

  1. DianaEmma spune:

    Eu nu-mi doresc decât să meargă trenul la fel de bine cum a mers în fiecare an. :lol:

    • Delia spune:

      Spre surprinderea mea merg bine trenurile, cel putin prin zonele pe unde am circulat eu, exceptand faptul ca nu (prea) dau caldura; nici macar in IC. Am ajuns aseara acasa, cu o intarziere de 5 min. :)) Cand m-oi intoarce sper sa nu fie viscol. Atunci s-ar putea ca alea 5 minute sa se transforme in ore. :))

      • DianaEmma spune:

        Nici cu căldura nu am avut probleme.
        Ba chiar din experiența din alți ani îmi iau tricou și hanorac pe sub haină. Au fost ani în care mă topeam de căldură în tren… și la drum de 7 ore, îți dai seamă că e saună insuportabilă.

        România asta e tare ciudată. Un tren întârzie pe drum de 3 ore 2, iar altul pe drum de 7 ore ajunge cu 10 minute mai devreme. :lol:

        • Delia spune:

          Asta vara cand veneam acasa din Bucuresti, tot cu IC, s-a defectat aerul conditionat. A fost jale!! :)) Unii barbati si-au dat tricourile jos. Femeile faceau scandal ca li se face rau copiilor din cauza caldurii. Norocul meu a fost ca aveam evantai si apa rece, altfel innebuneam! Intr-un final au remediat problema, si toata lumea era fericita. :))

  2. addicted spune:

    Eu deja am raspuns intr-un post ce imi doresc,pe scurt sanatate si fericire,cu astea le poti face si pe restul …pe toate!:)

  3. Nice spune:

    Nimic. Se pare ca nu mai ajunge si la mine… M-am resemnat, doar sanatatea mi-a mai ramas. :) Tot e ceva. :P

  4. creve spune:

    Păi cadouri am primit deși nu mă așteptam, dar acum vreau să fie momente plăcute și memorabile :D

  5. Cenușă de Lumină spune:

    Un mic cadou, asa, timid de Craciun gasesti pentru tine pe pagina mea :) >:D< Take care :*

  6. Pingback: In asteptarea Craciunului | Wish of Love. Summer Love

  7. Sarbatorile de iarna
    sa-ti aduca ce vei vrea
    Si sa ai caldura-n suflet
    de la primul fulg de nea
    Sa te pierzi printre cadouri
    lasate de Mos Craciun,
    Iar din sacul plin cu daruri
    sa alegi un an mai bun!

  8. Multă linişte :D asta-mi doresc cel mai mult. Crăciun fericit atât ţie cât şi lui Luiso :) !!

  9. ZuZu spune:

    Poi sa le vina mintea la UNII la cap, sa gandeasca si ei otarica, iar daca a se maturiza nu inseamna prea mult si asta ! Dupa cum vezi nimic pentru mine…ma gandesc doar la binele lor :-„

  10. Pingback: Sărbători de iarnă | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

  11. Pingback: Ajun de Craciun | Wish of Love. Summer Love

Lasă un răspuns

