On my way home

Sunt în drum spre casă, oraşul meu natal. Cu cât mă apropii mai mult de nord estul ţării, simt că e din ce în ce mai rece. Vine frigul de la ruşi.  Anyway, când o să vadă frate-miu cu câte bagaje am venit doar pentru câteva zile, iar o să spună că-s nebună şi că mă mut cu totu’.  Am un obicei aiurea. Când plec undeva pentru câteva zile, car juma’ de dulap după mine şi oricum nu port tot ce iau, dar deh, lasă să fie acolo, căci nu se ştie, poate o să-mi trebuiască; şi când plec pentru o perioadă mai lungă de timp, iau puţine haine, pentru că ştiu că îmi voi lua altele din locul unde merg. Cred că e tipic femeilor.

Am pus câteva wallpapere, în caz că v-aţi plictisit de ale voastre. Sau poate le aveţi şi pe astea. Eu am peste 1000 de wallpapere.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la On my way home

  1. Mihaela spune:

    Multumim ptr wallpapere, sunt foarte dragute!
    Din ce oras esti? Suceava? Sau Iasi? (poate suntem amandoua iesence :P)

  2. Mihaela spune:

    Da, o stiu pe Alina! :) A fost foarte amabila si a daruit cu drag cateva lucrusoare pentru campania „Globuri cu suflet”. Cu aceasta ocazie am si cunoscut-o, desi am vorbit doar 2 minute, ningea afara si eram grabita sa strang toate donatiile.

    • Delia spune:

      :) My sister and her big heart.
      Este timp si pentru alte palavrageli. :D

    • addicted spune:

      Vom avea timp si pentru mai multe .. Poate iesim la un suc or something!
      Sisule,ce facem cu a noastra HUGE colectie de wallapers? Donatii?:))
      Btw,welcome to Moldova :>
      Bucovina e mai friguroasa :(

      • Delia spune:

        Mai bine la ciucalata calda sau ceiut, ca e frig afara. Sucul e pentru la vara. :D

        Da sisule, facem donatii, sau le vindem.
        Wallpapere aveeeeeeem!!!! 10 la 1 leu!!! Oferta de Craciun! :))

        Hmm, Moldova (mea) nu-i asa friguroasa precum ma asteptam, dar mi-a zis frate’miu ca zilele trecute a fost foarte frig in timpul zilei.

  3. DianaEmma spune:

    Eu cred că sunt singura fată care merge cu puține bagaje.
    Eu chiar nu am de gând să car ceva ce nu port. Mă mai și încurcă degeaba pe drum. De ce să nu fiu relaxată și sprintenă? :D

  4. Nice spune:

    Tare frumoase sunt, mi-am salvat si eu cateva. :) Imi caut ceva adecvat pentru fundal si antet si nu gasesc. :( Cat despre caratul intregului dulap cu haine ori de cate ori plecam undeva, inclin sa-ti dau dreptate, este tipic noua, femeilor. Incerc fara succes sa ma dezvat de obiceiul asta prost.

  5. addicted spune:

    Ah si bagaj cat China iau si eu cu mine chiar de merg doar pt 2 zile! Decat sa regret ca nu mi-am luat ceva ce as fi putut purta mai bine ….le iau pe toate :D
    Femei veritabile fRAte!!:))

  6. ZuZu spune:

    Sper ca ai avut un drum bun sweetie si ca nu te-a suparat nimeni :-s Muulta distractie si Sarbatori fericite :*

  7. Pingback: Linkuri…pentru Sarbatori | Mihaela Anghel

  8. creve spune:

    și eu mai iau cu mine haine câte nu aș putea purta nici dacă aș vrea :) Ți se par multe 1000 de wallpapere? :D

  9. ZuZu spune:

    @Delia. O caramida le-ar fi de folos =)) 8-| sau un cip cu creier care sa-l si foloseasca :D

  10. Pingback: Sărbători de iarnă | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

Lasă un răspuns

