Intrebare (20)

Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● QuestionS și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Intrebare (20)

  1. Roxana spune:

    Vreo 17-18…asa spun si cei care ma vad…nu-mi da 19-20 :lol: Dar pe mine nu ma deranjeaza asta :P

  2. Dacă mă iau după buletin mă iau și cu mâinile de cap, deoarece zice că am 29. Nu spun eu, ci cei din jurul meu și persoanele cu care abia intru în contact că arăt cu 10 ani mai tânără. E de bine, zic eu.

  3. creve spune:

    nu mi-aș da mai mult de 18 ani și nici alții nu cred că mi-ar da :))

  4. Cosmin spune:

    Mai toti imi dau mai putin cu vreo 3-4 ani, ca-i de bine, ca-i de rau nu stiu :))

  5. Delia spune:

    @ Roxana :
    @ Roxana Calinescu :
    Pentru o femeie e bine daca arata mai tanara decat ar trebui sa arate la varsta pe care o are deja.

  6. Delia spune:

    @ creve :
    @ Cosmin :
    Pustilor! :D

  7. DianaEmma spune:

    Cred că 25-26…

    M-ar contrazice oamenii care mă întreabă „Cineva mai mare nu e acasă?” :lol:

  8. Roxana spune:

    @Delia : E un avantaj ;)

  9. Iana spune:

    Super intrebarea :)
    Mie oricum toata lumea imi da mai putin decat am… mi-ar placea sa raman mereu la 20 de ani.

  10. ZuZu spune:

    17-18 cat si am :))

  11. Furnica spune:

    Pe 7 decembrie implinesc onorabila varsta de 25 ani! Imaginea mea reflecta varsta de 21 ani, si asta pentru ca in sufletul meu voi avea mereu 21 ani!

  12. carbonaru spune:

    Eu cand ma gandesc la propria persoana, am mereu in minte imaginea mea de cand aveam 14 ani. Nu stiu de ce.

  13. addicted spune:

    Am 24 ( si ceva ) dar mai mult de 17 la fizic nu mi se da si ma si simt de 17! Gandirea o am a unui om de 24 de ani dar restul …

Lasă un răspuns

