Antonio, fa caldo!

Se mai găseşte Nestea de portocale ? M-am tot uitat prin magazine şi nu mai găsesc. Dacă voi aţi mai zărit pe undeva, vă rog să-mi spuneţi. Ştiu că era ediţie limitată, dar eu sper să mai găsesc…

Update :
Mi-s happy!!! Am găsiiiiit!  Pentru cei interesaţi, găsiţi în Cora Lujerului.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Antonio, fa caldo!

  1. Roxana spune:

    Eu acum am aflat ca au scos si de portocale :( N-am mai baut de mult Nestea…

  2. ZuZu spune:

    Nu cred…in Romania tot ce e bun, dispare ;))

  3. Delia spune:

    In Romania totul este efemer. ;))

  4. klausen1976 spune:

    Daca prinde o sa iasa alte 20 de „editii limitate” :) … cu cinci feluri de portocale … desi ar putea sa aiba si soarta „Vanilla Cola” … sau cum ii zicea …

  5. Deia spune:

    Eu am vazut ca nestea de portocale se gaseste prin toate inmedio`urile.

  6. kisstyna spune:

    este f bun nestea la gust mai ales ca am facut si promotie la acest produs;)…si chiar fac si un proiect pe baza acestui produs;)…sper sa va placa la fel de mult ca si mie

    • Delia spune:

      Mie imi place, pentru ca imi ador portocalele, desi sunt constienta ca n-are nici macar un strop de zeama de portocale, sau miere (asa cum mai scrie pe ambalaj). :))

Lasă un răspuns

