50 de bani

La sfârşitul lunii octombrie, BNR a bătut noua monedă de 50 de bani, care circulă acum în paralel cu actuala emisiune de monede de 50 de bani, din anul 2005. Noua monedă circulă prin portofelele românilor într-un milion de exemplare, monedă comemorativă dedicată lui Aurel Vlaicu.

Voi ştiaţi de noua monedă ? 

sursa poza

Later Edit :

Potrivit reprezentanţilor BNR, punerea în circulaţie a noilor monede s-a făcut prin sucursalele Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timiş ale Băncii Naţionale a României cu ocazia efectuării plăţilor în numerar către instituţiile de credit sau Trezoreria Statului.
Monedele cu valoarea nominală de 50 de bani sunt dedicate aniversării a 100 de ani de la primul zbor românesc efectuat de Aurel Vlaicu, cu un aparat de construcţie proprie. O parte este pentru colecţionari şi există într-un tiraj de 5.000 de exemplare, iar cealaltă parte este pentru circulaţie, fiind scoasă într-un milion de exemplare.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Made in Romania și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la 50 de bani

  1. creve spune:

    habar n-aveam. sunt curios când ajunge una și la mine ;))

  2. addicted spune:

    Habar nu aveam de ea. Nici nu am vazut-o deci nu mi-a trecut prin maini!

  3. Habar nu aveam. Mă întreb de ce oare nu au lăsat-o pe cea făcută inițial….

  4. addicted spune:

    Toti 3 am inceput cu ” Habar NU .. ” :))) interesant.

  5. Numele Trandafirului spune:

    Nu stiu, nu stiu dom’le

  6. klausen1976 spune:

    eu habar nu aveam … oricum, leul umbla clandestin de vreo cativa ani … nimeni nu il mai baga in seama :)

  7. DianaEmma spune:

    Interesant… poate pun și eu mâna pe una. :P

  8. ZuZu spune:

    Nu stiam de existenta dansei, insa mi se pare un gest dragut faptul ca in cintestea aniversarii a 100 de ani de la primul zbor s-a pus in circulatie aceasta moneda, iar in Romania cam rar se intampla asa ceva, deci ma si mir umpic…

  9. loryloo spune:

    Eu am vazut o stire la tv acum cateva zile despre asta, dar la modul in care era prezentata, am crezut initial ca este o gluma :))

    Sper sa capat si eu una curand :D

  10. Ciupanezul spune:

    N-am stiut! Uite ca asa mai aflu si eu lucruri noi.

  11. addicted spune:

    Hehe, acum am una, o am de fapt de cateva luni. :)))

Lasă un răspuns

