Inception

Aşa cum ne-am obişnuit să-l vedem în Revolutionary Road alături de Kate Winslet, sau în Blood Diamond, Leonardo DiCaprio ne surprinde şi-n Inception.
Într-o lume unde tehnologia există pentru a intra în mintea umană prin invadarea unui vis, unui hoţ de informaţii experimentat (Cobb – Leonardo DiCaprio) îi este dată o ultimă şansă de răscumpărare, un ultim loc de muncă ar putea să-i dea viaţa înapoi. I-am putea spune hoţ prin prisma faptului că pătrunde în mintea oamenilor pentru a sustrage secrete. El are nevoie de ajutoare precum un arhitect, un chimist şi alţi oameni pricepuţi care să-i facă parte din echipă. Totul se întâmplă acţionând în vis, la nivelul subconştientului. Ideea filmului este excelentă, originală şi cu enorme resurse; este genială prin eleganţa şi simplitatea cu care în câteva cadre din final schimbă perspectiva asupra întregului film, chiar dacă au fost unele detalii inutile. Scenariul este mai mult complicat decât complex. Filmul e original şi inedit, chiar dacă are are puţin din Matrix, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, şi Shutter Island. E prins între două oglinzi ce stau faţă în faţă (o astfel de secvenţă e în film). Limita dintre real şi vis devine uimitoare. Dai la o parte prima oglindă şi în faţa ta prind contur cele mai neobişnuite fantezii.
Your mind is the scene of the crime.

Recomand! Pot spune că vă recomand un film bun, nu doar din punct de vedere personal, ci din punct de vedere world-wide.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Film / Documentar / Serial TV și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Inception

  1. creve spune:

    de când am zis că îl văd… am și uitat :)) în seara asta vroiam să mai văd și eu un film dar de…n-am avut timp :)))

  2. Roxy Calinescu spune:

    L-am văzut și eu de curând. Super filmul, merită.

  3. Roxana spune:

    Mi-ai dat o idee de film ;)

  4. Marian spune:

    Il am in calculator de vreo 2 saptamanai dar nu am apucat sa il vad :))

  5. addicted spune:

    Cred ca traillerul a dezvaluit prea multe ( next time nici nu ma mai uit cand e vorba de un film ce se anunta a fi bun. ) pentru c-apoi cand am vazut intregul film nu am mai fost impresionata, vazusem deja fazele importante si impresionante si stiam ” povestea „.
    Indeed, e un film bun in comparatie cu natiile ce-au aparut anul acesta dar atat.

    • Delia spune:

      Sunt unele trailere care nu dezvaluie firul filmului, ci arata cateva secvente irelevante. Eu am vazut trailerul Inception acum muuuult timp, si de atunci pana acum am uitat ideea, deci cand am vazut filmul nu mai stiam despre ce e vorba. :D

    • Lusio spune:

      D-asta eu urmaresc FOARTE rar trailere :D si daca o fac.. fac pe sarite. Ma dispera sa vad faze din film si dupa sa le (re)cunosc. Si inchei aici ca iar incepem ca la Imdb:))

  6. Iustinel spune:

    Merit, cu siguranta. Iar finalul, jos plaria. :)

  7. Pingback: Cine moare? « Gabriela Elena

  8. ZuZu spune:

    E unul din filmele care chiar merita sa fie vizionate…:D l-am vazut cu ceva timp in urma si m-a surprins in mod placut ;;)

  9. AM vrut si eu sa scriu azi de filmu asta :)) . L-am vazut acu cateva zile,ii super tare :X

  10. Dap :) . Uita-te si la Shutter Island :>

  11. klausen1976 spune:

    unul dintre filmele care te haituiesc, mult timp dupa ce s-a scurs genericul de final. Bun de tot. Supraevaluat pe IMDB, dar, un film mare. Mi-a placut mai mult Shutter Island .

    • Delia spune:

      Se pare ca DiCaprio isi alege numai filme bune.
      In Shutter Island au fost cateva faze pe care nu le intelesesem. Noroc de Lusio ca m-a lamurit. ;))

  12. Pingback: Silence's Blog

  13. Paul spune:

    da, l-am vazut si eu si mi s-a parut excelent :)..e bun atunci cand vrei sa „evadezi” din aceasta lume :)

  14. Un film psihologic care provoca fiori daca stai sa te gandesti ca ideea filmului nu sare departe de adevar..

Lasă un răspuns

