Ei da. Noi încă nu.

China. Oraşul Changsha. O echipă de constructori a reuşit să înceapă şi să termine un hotel de 15 etaje în numai 6 zile. Muncitorii au ridicat hotelul complet, fiind finalizată fiecare părticică. Clădirea poate rezista la cutremure de până la 9 grade.
La alţii se poate, la noi nu. Noi abia reuşim să construim 116 km de autostradă în 2 ani. 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Ei da. Noi încă nu.

  1. Roxana spune:

    La noi ar fi durat minim 2 ani…ca nah asa sunt romanii,vor bani (si multi daca se poate) dar prin putina munca,sau deloc…

  2. antiignorantu spune:

    la noi inca se roaga si se fura …

  3. Dragos FRD spune:

    Si câte milioane de oameni are echipa asta?

  4. creve spune:

    116 km? parcă erau 42 anul trecut și 10 anul ăsta :)) cam atât e între Câmpia Turzii și Gilău și Câmpia Turzii – Turda :)) Hotelul Phoenicia din Băneasa a fost ridicat într-o lună jumate după ce au lucrat la fundație 3 ani :) Au început fundația când eram a 10 a și când am terminat liceul nu era nimic ridicat. Când m-am întors după diplomă era terminat tot până la finisaje ditai mastodontul :))

    • Monica spune:

      Da, este adevărat. Este măreţ. Însă decoraţiunile lasă de dorit. Atâtea concepte, atâtea influenţe. Mi-am dat seama că au fost făcute în grabă. În altă ordine de idei, de ce Phoenicia importă apă plată din Grecia? Nu avem noi îndeajuns de multă apă, curată, ieftină? Atâtea izvoare limpezi izvorăsc din munţii noştri…

    • Delia spune:

      @ creve :
      Acum cateva zile a fost Boc si a taiat panglica pentru cei 10 km de autostrada care au fost finalizati. =))

  5. Monica spune:

    Noi nici în şase ani nu putem face o lucrare rezistentă. Şi nici nu trebuie. De ce să o facem? Nu trebuie să avem şi noi activitate?
    Mă uit la aleea de lângă blocul meu. Este făcută praf, însă i se montează borduri. Beat that.

  6. dinparti spune:

    Este în Ploeşti o biserică-n construcţie. De când eram eu clasa I. Adică… de 17 ani! :) Încă se află în construcţie.

  7. Numele Trandafirului spune:

    romanul e lenes..

  8. ZuZu spune:

    =)) acuma vezi de ce v-am oferit cateva lectii de chineza :> in caz ca vreti sa va mutati acolo sa fiti stiutori de limba chineza :)).
    Lasand gluma la o parte , mi se pare formidabil ce au reusit acesti micuti oameni…

  9. klausen1976 spune:

    l-au ridicat in 6 zile, da’ am senzatia ca a luat foc … scuze ptr umorul negru.

    • Delia spune:

      Chinezii inmultesc cladirile asa cum perpetueaza si specia. ;)) Am inteles ca acum ceva timp nu aveau voie sa faca mai mult de 2 copii.

Lasă un răspuns

