OK

Probabil vor fi câţiva care îmi vor sări în cap pentru ce urmează să spun (şi asta pentru că ei procedează întocmai), dar deh, e opinia mea şi sunt liberă să o exprim.
Nu mai suport să aud cuvantul OK! Îl aud în orice context. „mi se pare ok”, „e ok”, „consider că e ok să…”, etc. Unii încep o propoziţie spunând (din start) OK, pe urmă îşi continuă discursul. Oare unii chiar nu pot formula o frază fără să se folosească de cele două litere ?

 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la OK

  1. DianaEmma spune:

    Cred că e dovada clară că lumea nu prea mai ştie sinonime, lingvistică.
    E un adevărat tic verbal de acum.

  2. agathapurple spune:

    pai…. ok. :)) glumesc… Diana are dreptate, e tic verbal si e mai scurt decat „bine”… un fel de eficienta in comunicare

  3. creve spune:

    am avut un coleg în facultate care zicea mereu ”it’s ok” :)) era tipul acelui coleg de care toată lumea se lua. spre norocul lui nu își dătea seama și nu îl afecta în niciun fel. că era luat la mișto sau altceva de rău el zicea ”it’s ok” :))

    • Delia spune:

      Daca-l injurai si-l bagai in origini, el zicea „it’s ok”. =))

      • creve spune:

        cum să îți explic: unii mai miștocari din grupă într-o zi i-au luat mapa și au pus-o peste balta din fața facultății ca să nu se ude și el râdea. când l-am întrebat dacă își dă seama că ăia chiar îl umilesc mereu el a zis că nu i se pare… așa că trage concluzia :))

  4. dinparti spune:

    Ok, ai dreptate. Dar nu e ok să crezi că nu putem formula o propoziţie fără cele două litere. Ok?

  5. Numele Trandafirului spune:

    Dar tu nu il folosesti ?

  6. addicted spune:

    Pana si la lucrurile care ne deranjeaza sunt la fel! :)) Dar ce zici sisule de ” aham, ihi
    si mai ales ” mda. ” , mi se ridica parul din cap cand le aud!! ” aha/m, ihi ” suna a
    „da ,deci asa , nu? ” iar ” mda ” – zis la nervi sau la SICTIR. :|

  7. Marian spune:

    Eu sunt sincer, folosest la ok in prostie cand scriu. Cand vorbesc sincer nu prea o sa imi mai aduc aminte. :D. Am sa tin cont de parerea ta pentru ca e foarte probabil ca mai sunt oameni ca tine pe care ii supara si cam da e umpic stresant.

  8. Paul spune:

    desi vrei sa scapi de el..peste tot il vezi/auzi :))..stiu cum e, si eu mai patesc sa spun de multe ori „ok”..dar mai ales cuvantul „partial” :D..nu stiu ce am dar il folosesc continuu..:D

  9. Nice spune:

    Nu l-am mai folosit in ultimul timp, e posibil sa fi scapat de ticul verbal? :P

  10. Numele Trandafirului spune:

    e cineva care sa foloseasca „mmm…” ? ca eu il folosesc tare des. :))

  11. Dragos FRD spune:

    Si mie mi se pare cam demonetizat. Asta e motivul pentru care l-am inlocuit cu okidoki :-)

  12. ZuZu spune:

    Si eu am observat asta…intr-un timp ma exaspera…insa acuma m-am adaptat si din cand in cand il mai folosesc si eu..dar nu uzual :))

    • Delia spune:

      Eu nu vreau sa ma adaptez. Ar trebui ceilalti sa invete sa isi controleze ticul, daca-l pot numi asa. Sunt sigura ca sunt si altii care-s de acord cu mine.

  13. klausen1976 spune:

    eu il prefer pe asta , „OK”, in defavoarea altora mai „ascutite” care paraziteaza limba asta, ca o comoara …

Lasă un răspuns

