Curiozitate

Voi aveți porecle ?  Dacă da, care ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

49 de răspunsuri la Curiozitate

  1. creve spune:

    Pot spune că sunt un norocos? :)) Eu am reușit să îmi schimb porecla și acum lumea mă strigă cu porecla pe care mi-am ales-o singur :))) Pe mine lumea mă știe de Creve și așa mă strigă.

  2. addicted spune:

    Pe ale mele le stii! Nu ma fac si-aici de .. rusine cu ele. :)))

  3. cristishady spune:

    Pittbull sau Shady :))).
    Pittbull de la Edgar Davids, aia mai batrani cu fotbalul il cunosc, pt ca aveam un stil mai agresiv de joc, Shady de la …de la ce oare? =))

  4. Eu n-am…n-am avut niciodată. ;)

  5. DianaEmma spune:

    Porecle? Nu știu ce pot să spun aici.
    Mama îmi zice „iubita” sau „bita”, „ursulețul lu mama” chestii de genul. Și ea și fratele meu îmi ziceau când eram mai tinerică „prințesa de pompadour” pentru că nu-mi plăcea să mă murdăresc sau să fac vreo ceva care implica o minimă chestie de murdărie. „iubita” îmi mai spune și cea mai bună prietenă a mea.

  6. miscellaneous11 spune:

    Nici eu n-am și n-am avut, din fericire ! :)) Mă rog, de la Anca … mă mai strigă lumea uneori Ancu, dar asta nu e o poreclă. :)

  7. seventeen. spune:

    Cineva mi-a spus „kiddo” iar o colega de-a mea a aflat de porecla asta si ma tot striga „kiddo” sau „kid” prin clasa:D.Profa de romana imi mai spune „bebe” din nu stiu ce motive,doar ca mi nu prea mi se pare funny. :))

  8. loryloo spune:

    Bineinteles „trantor”…. si tata imi mai spunea si „Woody” intr-o vreme… pt ca cica… as vorbi mult :”> (not true!)

  9. Dragos FRD spune:

    Da. Bobby, Bobec … si mi se trage de la faptul ca, atunci când eram mic spre foarte mic, toate pentru mine erau „boabe”. Ce struguri, ce fasole, ce mazare, fragi sau mure? Boabe!

    Copilaria a trecut, tineretea…ma rog, dar porecla a ramas. In cadrul familiei mai ales.

    • Delia spune:

      Bobec suna mai bine decat Bobby. :D Numele din urma il purta cainele unui amic din copilarie. Desi tie ti s-ar potrivi, nu? FRD?! :)

    • miscellaneous11 spune:

      :))) Bobby ii spuneam eu matusii mele cand eram mai mica, si unchiul meu tot zicea ca ”de ce o strig ca pe un caine” si m-am suparat ca ma tachina cu chestia asta si nu i-am mai zis asa niciodata. Amuzant ca mi-ai amintit de asta.

  10. Nice spune:

    Eu am nick, nu porecla. :)

  11. Baby R. spune:

    boss, bebe, fetita, baby, sweets, magnetel, cutie… asta de la cei dragi…
    drac impielitzat (sormea), printesa lui mama, lumina ochiilor mei, ingerasul meu…etc…mama :D

  12. ZuZu spune:

    E chiar nicknamu, ZuZu, si in real live mi se zice asa, defapt de acolo mi-a si venit ideea lui…;)) Tu ce porecle ai? :D

  13. Dragos FRD spune:

    @ Delia :-) :-) in principiu Bobec mi se spune, cu tot felul de derivate. Bubu … Bubuleana… depinde de context.

    @ M11, de ce-i spuneai totusi „Bobby” matusei tale?!!?

    E prima data cand aud ca Bobby e nume de caine. Dar vorba Deliei, de ce m-ar deranja?

  14. miscellaneous11 spune:

    @Dragoș: Nu știu sigur, cum se zice păpușă în ungurește ? Cred că derivă de la acel cuvânt … care-i cumva gen ”bobo” ( baba se scrie, dar nu se citește așa ) … bobi, bobby … pentru că mătușa mea semăna, pe atunci, cu o păpușă. Sau pentru că mie-mi spunea păpușă … nu mai știu exact :)

  15. Altfel spune:

    Branza, Safalache, Minune, Cireasa, Danone plus o multime de „derivari” ale numelui meu! ))) Imi plac poreclele!

  16. Altfel spune:

    Si raspund, de obicei, cu o porecla in schimb )))

  17. Andreea spune:

    Eu nu am avut precle prea multe.
    Una din ele e „ratusca” :D asa ma striga doar iubitul meu,iar in liceu „Andrusca’ de la numele meu,evident :))

  18. Paul spune:

    nici eu nu prea am avut :P..sa te vad ce gasesti si pt mine :P :P :D

  19. un neinteles spune:

    Eu nu stiu daca am… probabil colegii stiu mai bine :P

  20. Am prea multe :)) nu cred ca are rost sa le insir aici :D

Lasă un răspuns

