Quote for this week [4]

Make sure you visualize what you really want, not what someone else wants for you. (Jerry Gillies)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Quotes și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Quote for this week [4]

  1. Roxana spune:

    I agree with this quote :)

  2. Am trait-o un pic oarecum pe pielea mea, din fericire, nu pentru mult timp; si nu se va mai repeta niciodata!… :) acum pot striga si eu asta sus si tare! Tu esti cel mai bun doctor al tau, tu stii mereu ce gandesti si ce simti… de ce sa vorbeasca altii aiurea pentru tine..?

  3. creve spune:

    Mie mi se pare absolut normal să gândești așa. Fiecare să își trăiască viața lui nu pe a altuia. Întotdeauna e ușor să spui ”în locul tău aș fi făcut altfel” sau ”dacă aș fi în locul tău eu aș…” dar mereu e mai greu să spui în dreptul tău ce i-ai fi recomandat altcuiva. Când nu e viața ta și nu te privește în mod direct e ușor să recomanzi orice. Dacă ar fi să aplici în viața ta ce îi recomanzi altcuiva vezi că nu e chiar așa. Daia e mai bine ca fiecare să își vadă de viața lui și să dea sfaturi doar dacă i se cer și dacă e în măsură să le dea.

    Cred că am părăsit puțin subiectul pe final dar se înțelege ce am vrut să zic :P

  4. iana spune:

    Asta e ceva in genul : ” Mai bine esec in ceea ce iti doresti decat reusita in ceea ce vor altii „.

  5. ZuZu spune:

    Exact bine zis :)) iar cei care se lasa dusi de val de altii mi se par niste persoane fara caracter si usor influentabile…

  6. xaender spune:

    Cei care se lasa influentati de altii vor fii intotdeauna orbi, si isi vor forma o impresie falsa asupra realitatii.

Lasă un răspuns

