Short time no see :))

Da. Ştiu. Am lipsit iar. Presimt că Loryloo îmi va sări în cap, din nou.  Powerpuffule, să ştii că am lipsit motivat. 
Well… Din cauză că nu ştiu să formatez un laptop  (da, ştiu, e uşor; dar eu nu mă pricep), a trebuit să îl pasez altcuiva pentru a rezolva problema. A durat ceva timp pentru că omul era foarte busy. Oricum, mi-a prins bine câteva zile fără internet. Apropos, cine mă învaţă să formatez un laptop, cu Windows 7 ?  Data viitoare să nu mai dureze atât de mult. 
Al doilea motiv pentru care am lipsit e că… mă pregătesc pentru reîntoarcerea în Bucureşti. 3 ani au fost pentru perioada facultăţii, iar acum mă aşteaptă 2 ani de master. 1 an a fost pauză. Deh, şcoală, şcoală, şi iar şcoală.  Toată viaţa învăţăm.

Ah, azi e 1 octombrie, nu? Pff, cât de repede trece timpul… Mai sunt 3 luni până la Revelion. Când a trecut anul ăsta ? 

PS : Mă enervează că se întunecă devreme.  Şi pe deasupra, în ultimul weekend din luna octombrie, se dă ceasul cu o oră în urmă. Deci la 5 va fi beznă. Aşadar, urăsc anotimpurile reci !

PS 2 : Şi ca să fie meniul complet, mă „încearcă” şi răceala.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

79 de răspunsuri la Short time no see :))

  1. Paul spune:

    1. Nu stii sa formatezi un laptop..pff..ce rusine…NICI EU :))
    2.Nici eu nu stiu cand a trecut anul :(..dar tot imi place mult luna octombrie..mai eles inceputul ^^
    3.Te „incearca” doar??…eu sunt foarte bolnavior :))..si acum sunt cu ceai-ul langa mine..

    • Delia spune:

      1. Welcome in the club. :D
      2. Mie nu!
      3. Presimt ca anul asta se va repeta istoria.. adica o sa patesc ca anul trecut, cand in luna noiembrie am racit de 3 ori. :> :))

  2. Paul spune:

    de 3 ??:O :O..eu am racit de 2 ori tot anul :)

    • Delia spune:

      Da, de 3 ori. :)) Cum imi trecea, cum isi facea aparitia din nou. Imi facusem abonament la farmacie pentru Fervex. :)) Ceaiul era prietenul meu cel mai bun. :> Intr-un final am apelat la trucurile babesti, si anume varza pe piept, cartofi la gat, etc. :)) Si culmea e ca exact astea au avut rezultat bun.

  3. Lusio spune:

    Varza revine..

  4. addicted spune:

    Mergi la Bucurestu,pleaca,uuuuita de mine :-< :D ti pup zapacila!!

  5. Lusio spune:

    Te-as invata eu.. :P daca vrei..

  6. creve spune:

    Poate te ajută cât de cât următorul link http://www.whitecanyon.com/how-to-format-computer.php#format-7 :) Cel mai simpli înveți dacă stai atentă la cineva care îți formatează PC-ul :)

    • Delia spune:

      Thanks pentru link. Oricum ma cam depaseste ce scrie pe acolo. :)) Eh, daca ar fi sa iau la puricat fiecare particica, cred ca as pricepe ceva.
      Da, ai dreptate la ultima parte. :)

    • Lusio spune:

      Foarte intresant linkul.. O sa mai arunc si eu un ochi pe el din cand in cand :)

  7. Loryloo spune:

    Hai te cred de data asta… nu de alta, dar nici eu nu ma pricep asa ca as fi facut la fel ca tine :D
    Fi-v-ar Bucurestiul sa va fie de ras, ne parasiti toate… :-<

    • Delia spune:

      Nu va parasim!! Never ever!! Crezi ca daca ma mut in alt oras inseamna ca nu mai tinem legatura? Neah.. :D O sa fie la fel, ca pana acum. :D
      O sa fie surpriza pentru cativa dintre voi cand veti afla cu cine voi sta in Bucuresti. :))
      Ah, si inca ceva… te astept(am) in vizita. :D

  8. addicted spune:

    Cred ca se stie cu cine stai hotomana in Bucuresti. Adica .. apropiatii stiu. :))

  9. addicted spune:

    A, da? Na atunci sa afle si restul. :))) Cat imi dai ca sa nu zic?:->

  10. addicted spune:

    De 3 ori pana acum. :))) Hai ai zis la oameni cu cine stai sau nu?De tot atata mister?:))) ” e o nebunie!!!! ” tot imi rasuna in cap ticul D…i :))

  11. addicted spune:

    Cand ma gandesc ca-n toamna voi scrie si eu un astfel de post …. :))

Lasă un răspuns

