Happy birthday, sisulin crețulin!!!

I may not be by your side celebrating your special day with you, but I want you to know that I am thinking of you. I am glad I have another chance to send you more love, as you deserve.
Birthday wishes are endless, specially when it comes to you. I have one wish. It’s simple…
I wish all your dreams come true.

Happy birthday, sweet sis !

Photobucket - Video and Image Hosting


The best thing about having a sister is that I will always have a friend.

There’s no other love like the love for a sister, and there’s no other love like the love from a sister.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Happy birthday, sisulin crețulin!!!

  1. addicted spune:

    Ioooi ametila MULTUMESC!!!! Tu sa stai in continuare aici sa ma chinui c-acelasi lucru il fac si eu …inzecit chiar:)) ti pup sisuluciule!!!

  2. Lusio spune:

    Lb. romana nu-i mai place.. Eu ii zic tot timpul ca nu e in Los Angeles.. dar ea.. Batman Batman..

    La multi ani! cafeLINO:)) (restul mai ai pe blogul tau).

  3. loryloo spune:

    La multi ani… a treia oara deja :)) :* Pana la 24 mai am :D

  4. klausen1976 spune:

    hmmm … ce chef o sa iasa ! … Sa-ti traiasca !

    • Delia spune:

      Multumesc!
      Trebuie sarbatorite toate zilele din viata noastra, nu doar cele aniversare, caci nu se stie cat timp avem la dispozitie pentru a ne bucura de placerile vietii.

  5. addicted spune:

    E chef de chef si toti banii mei ii dau pe ………. pe ce naiba ii dau ?pe mancaaaareee solooooooooooo :))

  6. Nice spune:

    Ti-ai propus sa ne emotionezi cu fiecare articol? :) La multi ani Alinei si din partea mea.

  7. Pingback: Love addiction » Blog Archive » Bilanţ

Lasă un răspuns

