Un Oscar cine-mi dă ?

Addicted, Nice și Paul. Ei trei sunt responsabilii pentru premiul acordat…mie.


Sarcina mea e să menționez 10 lucruri care-mi plac. Am mai scris o dată despre asta -> (aici). Însă mă gândesc să înnoiesc lista.

Așadar, îmi plac/place :

  • să privesc cerul senin și înstelat vara;
  • shoppingul (Lusio, abține-te de la comentarii );
  • să fiu înconjurată aproape în permanență de prieteni (nu-mi place singurătatea);
  • să cânt și să dansez singură prin/în casă;
  • ploaia de vară;
  • onestitatea, sinceritatea, fidelitatea;
  • să mă ciondănesc cu ei 2, adică Lusio și fratele meu ;
  • bijuteriile, hainele, cosmeticele mele. Pfuai, n-aș avea aer fără ele ;
  • ciUcalata Milka cu alune (aș mânca încontinuu…dacă n-ar îngrășa ) ;
  • sentimentul care îl am/simt atunci când ceea ce îmi propun/doresc ajunge în stadiul realizabil.

Premiile merg către toți cei din blogroll, căci nu degeaba sunt acolo. Și către toți cei care îmi citesc blogulețul. Dacă nu aveți blog, puteți scrie aici ce vă place.
Înmânez premiile și lui Lusio aka Twenty. Ia menționează 10 lucruri care-ți plac.

Later Edit :

Îmi place să dorm în brațele lui, îmi place când/cum mă mângâie, când mă strânge în brațe, când îmi spune „Te iubesc!”. Îmi place să-l privesc cum/când doarme, îmi place când se trezește dimineața și mă ia în brațe, îmi place cum mă gâdilă când îi pregătesc mâncarea. Îmi place când se amuză când vede cât de aiurită pot fi uneori. Îmi place că râdem ca nebunii, tăvălindu-ne pe jos și ținându-ne cu mâna de burtă de la atâta râs. Îmi place cum se joacă cu părul meu. Îmi place când îmi spune „Noapte bună/Bună dimineața, iubita mea!” . Îmi place…

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Un Oscar cine-mi dă ?

  1. CristiShady spune:

    Uau ..ai emoticoane pe subdomeniu wordpress? Cum ai reusit?

  2. Lusio spune:

    * Sa castig ce-mi propun (un lucru care ma umple de bucurie).. stiu stiu.. toata lumea vrea asta.. dar eu urasc failul mai mult decat voi:))
    * Imi place mult piesa asta (mai ales ca merge cu ce e mai sus): http://www.youtube.com/watch?v=rgSnZsOP0Y4
    * Imi place cand iubita ma saruta in stilul ei caracteristic.. la fel si cu imbratisatul.. iar restul e prea intim sa le spun.. CURIOSILOR!
    * Sucurile.. sunt destul de dependent :D
    * Gadgeturile.. I love to push buttons.. Cateodata mi se duc multi bani pe asa ceva :”>..
    * (Sa ma uit la) Fotbal de calitate.. nu rahatul de pe la noi ci Premier League (unde lumea e foarte civilizata, nu rup scaune, nu se injura, unde poti merge cu toata familia de la cel mai mic pana la cel mai batran), UCL etc.
    * Tenisul.. pacat ca nu m-au dat ai mei la tenis de mic :( Mi-am dorit sa devin tenisman.. chit ca eram locul 95 mondial:)).. eram fericit ca fac cu adevarat ceva ce-mi place mult + ca ma plimbam prin toata lumea.
    * Imi doresc sa vizitez stadionul San Siro din Milano (daca se poate cu stadionul plin) – (un „lucru” dorit), placut doar la tv pana acum:))
    * Sa ma plimb prin lume ( bani sa fie:)) ca locatii se gasesc )
    * Sa fotografiez.. imi doresc mult un DSLR performant.. (nu va zic pretul ca va dati palme)

    Si cam atat, ca nu sunteti mama sa va zic toate hobbyurile sau ce e in viata mea:))

    • Delia spune:

      1. Si eu iti doresc sa indeplinesti tot ce-ti propui, pentru ca te manifesti urat atunci cand iese exact pe dos. :))
      2. M-ai innebunit o perioada cu melodia aia. :)) Mie-mi place asta : http://www.youtube.com/watch?v=BVxT_c5S5xg \:D/
      3. Bai, de ce divulgi secretele? Vrei sa-mi ceara toate fetele „reteta”? :))
      4. Daaaaaaaaaa, stiuuuuuuuuuu!!! Citez (pe tine) : ” baby, da’ nu luam si noi un suc? ;;) ”
      5. N-am sa uit niciodata ce gaura ai facut in bugetul familiei cu aparatu’ ala de tuns. =))
      6. & 7. Mai are rost sa comentez? :)) . (Ma) citez : ” M-ai innebunit cu fotbalul si tenisul tau :-L 8-| ” . =))
      8. Las’ c-o sa mergem. :> Eu o sa iti prezint orasul Milano, dar stadionul mi-l prezinti tu. :))
      9. Sa punem osul la treaba ca sa se intample si asta. :))
      10. Pretul il zic eu :”> =)) E vreo 30 de milioane. Poate ajunge si la 50. :)) Si hai ia-ti o dataaaaaaaa!!! Sa ma tragi in poze (h)artistice. :> :))

  3. addicted spune:

    S .. t, stii tu ce. Ti l-am oferit si eu ca eu l-am dat la TOATA lumea! Nu canti si dansezi prin casa DOAR singura, mai da si sor`ta langa tine din dos. :))
    Se pare ca ( mai ) am cateva lucruri in comun cu Lusio: ne place sa ne jucam cu parul tau, radem de aiureala ta simpatica si radem pana ne tavalim. Giugiugule, uuuuger fRate uuuuuuuuuger. Clar! :))

  4. Nice spune:

    Interesanta lista ta, am identificat o gramada de puncte comune. Emotionant later edit-ul. :)

  5. Paul spune:

    Edit-ul mi se pare foarte sweet :)..cum ai spus si tu..din suflet :)…

    P.S. Nu ai mai spune ca e prea siropos daca ai citi ce am scris eu zilele astea cand m-o apucat melancolia :)) :D

Lasă un răspuns

