Cuteness / Loneliness

Watch this :arrow:

Nu-mi plac pisicile. Doar când sunt pui. Asta mică e adorabilă.

Cum e să fii singur (pe lume) și să cauți afecțiune în mod continuu ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● from the world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cuteness / Loneliness

  1. Paul spune:

    chiar sunt cute :X:X:X….mai ales ursul :(..saracul :D..nu-mi pot imagina cum ar fi da, din pacate, poate si noi trecem prin ce trece ursul acela uneori…

    • Delia spune:

      Aia alba (din partea stanga) lasa mult par prin casa. Stiu asta pentru ca are o prietena 2 pisici d’alea si e innebunita dupa ele. ;)) Te potrivesti cu ea in privinta asta. ;))
      Mie-mi plac cainii. Eu imi doresc un Yorkshire terrier toy si un ciobanesc german. :D Ultimul o sa iau cand voi sta la casa. Nu vreau sa-l chinui intr-un apartament.

  2. Nice spune:

    Delia, si mie tot cainii. :) :) Dar animalutele din filmuletele postate sunt cu adevarat adorabile. Ce tandru era ursuletul polar. :( :(

Lasă un răspuns

