Fel și fel de…

… oameni.
Îmi plac oamenii deștepti. Îmi plac oamenii corecți și adevărați. Îmi plac oamenii maturi, care pot justifica întotdeauna o decizie importantă. Îmi plac oamenii cu care pot discuta și foarte serios. Îmi plac oamenii care știu să zâmbească/râdă.  Îmi plac oamenii care știu să se joace (nu cu sentimentele), și care nu țin la suparare. Îmi plac oamenii care zic și fac ceea ce gândesc. Îmi plac oamenii care luptă pentru ceea ce vor, care nu renunță. Îmi plac oamenii cu experiență de viață, cei care au avut măcar o dată o greutate în viață. Îmi plac oamenii care au mai mult suflet și respect pentru semenii lor. Îmi plac oamenii dispuși să învețe ceva nou oricât de multe ar ști. Îmi plac oamenii excentrici. Îmi plac oamenii prieteni. Îmi plac oamenii oameni !
Nu-mi plac oamenii care se înțeleg bine cu toată lumea; denotă falsitate. Nu-mi plac oamenii superficiali. Nu-mi plac oamenii băgăcioși și pupincuriști. Nu-mi plac oamenii parșivi, care se dau prieteni cu X, îl bârfesc pe Y, iar a doua zi îl vezi complimentându-l pe Y, râzând și vorbind cu el. Nu-mi plac oamenii care își iau 10 sarcini deodată și nu reușesc să facă niciuna. Nu-mi plac oamenii fără judecată (gândire logică). Nu-mi plac fetele îmbrăcate în roz, cu geanta imensă purtată atârnând de cot, și cu gene false. Nu-mi plac oamenii indiferenți, influențabili și fără o părere a lor. Nu-mi plac oamenii fără vise !

Îmi plac oamenii ?
Ție ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Fel și fel de…

  1. cristishady spune:

    La categoria nu-mi plac sunt 200 la suta de acord cu tine.
    Nu-mi plac fetele îmbrăcate în roz, – ce sa mai zic eu de baietii imbracati in roz doar ca asa e la moda?.

    • Delia spune:

      Ideea era ca nu-mi plac pitipoancele. Apropo de baieti imbracati cu tricou roz.. sa stii ca sunt unii carora le sta bine imbracati asa. ;))

  2. miscellaneous11 spune:

    Unii îmi plac. :)

  3. NightOn spune:

    Îmi plac oamenii care știu într-adevăr să trăiască, oamenii înțelepți, oamenii care au respect pentru natură, animale și pentru semenii lor, în adevăratul sens al cuvântului. Asta cred eu că înseamnă să fii OM.

  4. Se pare ca avem aceleasi gusturi ” la oameni” :)) As adauga insa ca nu imi plac oamenii care tradeaza, care inseala sau care mint mult, mai ales in fatza.

    • addicted spune:

      Mai ales care mint … aia „pisca” cel mai tare!
      In rest sisule imi place si dispalce cam .. acelasi gen de ” uameni „.

    • Delia spune:

      @ Chocolate Follie:
      Daaaaa!! Ar fi trebuit sa adaug si ce ai spus tu.

      @ addicted:
      Clar! Doar suntem sisuri. :D Avem cam aceleasi preferinte. ;))

  5. Paul spune:

    Imi plac oamenii care stiu sa iubeasca si sa-si traiasca viata…:D

    • Delia spune:

      De iubit e usor (in unele cazuri). Trebuie doar sa gasesti persoana potrivita si cea care merita. Cat despre trait viata, toti (ne-)o traim. Oricum…life is full of shit!

  6. Jack spune:

    god I hate people.

    un post bunisor :D

  7. Lusio spune:

    De fapt vroia sa spuna ca ma place :”>

  8. Lusio spune:

    Ai scris imi plac oamenii oameni!.. Si mi-am amintit de un vers de la VeritaSaga:

    ” > Nu e prea rău să nu fii om, să fii prea om e crima <
    – si uite-asa a picurat un pic de negru in esenta mea
    pentru ca ceilalti nu dadeau doi bani pe decenta mea
    si-atunci mi-am spus, „nu mai e loc de nimic sfant in lume
    – ne nastem sanatosi si-ncercand sa ne vindecam devenim bolnavi -"

    Imi place si postul lui Jack :))

  9. Nice spune:

    Ce simpatic e Lusio, vede in orice articol, fraza, cuvant de-al tau, o declaratie de dragoste pentru el. :P
    Imi plac oamenii corecti si sinceri. :)

    • Delia spune:

      Oameni corecti si sinceri… Cred ca astia sunt in minoritate si pe care de disparitie.. specie rara..
      Cat despre Lusio.. asa se intampla cu persoanele indragostite. ;))

  10. klausen1976 spune:

    pe zi ce trece incep sa imi placa tot mai putin …
    esti norocoasa daca iti poti pastra optimismul …

    • Delia spune:

      Optimismul iti da putere sa mergi mai departe, te intareste.. zic eu.. Insa nu e bine sa fii plin de optimism pana la cel mai inalt nivel, pentru ca daca o sa primesti o lovitura, atunci va durea enorm.

Lasă un răspuns

