Magic tricks

Știu că, de obicei, persoanele care au talentul de a face trucuri magice, folosesc uneori oglinzile. Am văzut asta la televizor când eram mică. Ei bine, urmărind filmulețul de mai jos, am rămas stupefiată de modul cum domnul magician reușește o astfel de prestație. Și nu îmi dau seama cum. Poate îmi explicați voi.
[ Dacă nu merge filmulețul, dați click pe el și vă direcționează către youtube. ]

CristiShady, thanks again pentru pont.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Magic tricks

  1. addicted spune:

    Doar el iti poate explica.. Eu i-am vazut prestatia demult la o emisiune si-am ramas cum ai ramas si tu! :))

    • Delia spune:

      Incep sa prind fazele lui. Daca esti atenta de la min 0:55, o sa intelegi. Sa observi cum cade rochia mov. Altfel nu-mi explic. :))

  2. Paul spune:

    nice..:)) am ramas si eu cu gura cascata..nu sti niciodata ce poate face o femeie ;))

  3. Delia spune:

    @ Lusio :
    Si daca trebuie ? :))

  4. Delia spune:

    @ Paul :
    Inspira, expira.. inspira, expira.. :)) Sa stii ca eu sunt straight. N-am alte orientari sexuale. Nici bisexuala nu-s. :)) Dar totusi, sa stii ca si viitorul e imprevizibil. :)))

  5. Paul spune:

    si eu stiu ca stii :)) :P…hai ca ne mai auzim maine…ma duc la culcare..noapte buna :)

  6. Nice spune:

    Apropos de magicieni, intr-un timp venea unu la noi pe blog, chiar ne-a invitat pe toti la o demonstratie in aer liber… :)))
    Off-topic
    Te-am adaugat si eu. :)

Lasă un răspuns

