Avatar – special edition

Pentru cei care au văzut deja Avatar… Pe 27 august, James Cameron ne invită să ne întoarcem în Pandora, și să urmărim încă 8 minute de fantezie, care nu au fost prezentate publicului până acum, într-o versiune specială a blockbusterului american, Avatar Special Edition 3D. În dorința de a atrage noi fani, James Cameron a adăugat sare și piper producției Avatar: o scena de sex între extratereștrii Na’vi, care vor încinge atmosfera. Potrivit declarației regizorului, scena de sex va dura în jur de 20 de secunde și va înfățișa un preludiu mai degrabă decât o partidă de amor în toată regula, căci deh, filmul poate fi urmărit și de copii.
Înțeleg că asta e o nouă strategie, bineînțeles pentru a-și mări din nou bugetul. Eu am văzut Avatar și mi-a plăcut, dar oare merită să plătesc încă o dată 20 lei pentru a vedea cele 20 de secunde de preludiu dintre Neytiri și Jake Sully ?
Filmul nu va rula în toate cinematografele. Dacă știe cineva în care din ele, vă rog anunțați-mă. Thanks.
Fiindcă WordPress is stupid și nu mai „suportă” postatul clipurilor de pe Youtube, dați click aici și aici.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Film / Documentar / Serial TV și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Avatar – special edition

  1. Lusio spune:

    Da, merita!.. Ca sa-l vad si eu de data asta b-( Thx cameleoane pardon camerone.. :D

  2. addicted spune:

    Eu-s in tabara cealalta. :D Nu m-a fermecat filmul deci mai bine dau acei 20 lei pe altceva. Imi povestiti voi scena de dragoste! :))

  3. CristiShady spune:

    Am vazut si eu stirea, si ma pregateam sa scriu despre ea..probabil am sa o mai fac, insa la ce sa dam douazeci de lei cand putem foarte simplu sa apasam download :))..

    • Delia spune:

      Da, se poate si asa. Insa nu-l vezi 3D. Deci n-o sa vezi preludiu 3D. =)) Eventual daca ai tv care suporta 3D, si ochelari. :D Daca ai, ne luam bilete la tine. :)) Moca :-” . Popcornul si sucul il aducem, ca sa nu zici ca ai oaspeti fara bun simt. :D ;))

  4. Paul spune:

    hmm..am auzit de asta,dar am sa apelez si eu la download..poate..nu sunt prea mare fan..l-am vazut dar nu ma impresionat..dar a meritat pentru „universul” creat si…atat :P

    P.S. yes, wordpress is very stupit :(…

Lasă un răspuns

