Intrebare (12)

Când a fost ultima oară când ți-ai auzit sunetul propriei respirații ?

[poza]

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● QuestionS și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Intrebare (12)

  1. NightOn spune:

    Il aud mereu pentru ca mi-am facut un obicei sa fiu atenta la asta (este foarte important). Ai pus o intrebare foarte buna!

  2. Tudor spune:

    L-am auzit acum ca mi-am propus asta :)

  3. Acum cateva zile chiar, cand am primit o veste tulburatoare…m-am refugiat in patutzul meu si am inceput sa plang…era asa liniste si practic auzeam si cum imi clipoceau lacrimile in ochi :( nu vreau sa-mi amintesc..

  4. klausen1976 spune:

    recent. si era chiar zgomot. o intreaga haita de caini in spatele meu :)

  5. DianaEmma spune:

    Uneori chiar uit că respir… îmi mai amintesc din când în când… prefer uneori mai mult să ascult respiraţia altora…

Lasă un răspuns

