Hi Ha Hu ! (8)

Vasile și Ion la un pahar de vorbă în crâșma satului.
– Băi Ioane, uite… eu fac pariu cu tine că eu cunosc toate vedetele din lume, toată lumea mă știe, sunt prieten cu toți.
– Du-te mă Vasile, că iar te-ai îmbătat. Ia zi, îl știi tu pe Bill Clinton ??
– Cine, mă? Bill? E tovarășu’ meu.
Se urcă ăștia în avion, și se duc la Bill Clinton acasă. Bat la ușă. Deschide ăla ușa și îl vede pe Vasile :
– Vasileeeee, ce faci mă? Nu ai mai dat și tu vreun semn de viață. Hai să bem un whisky și să jucăm golf. Să știi că și Monica întreabă de tine.
Ion era stupefiat.
– Vasile, nu pot să cred! Dar ia zi, pe Pamela Anderson o cunoști ?
– No du-te dracu’ Ioane. Pamela?! Păi nu pentru mine l-a părăsit ea pe Tommy Lee?! Hai la ea!
Se duc ăștia, și deschide Pamela ușa îmbrăcată doar într-o lenjerie intimă. Îl vede pe Vasile, îi sare în brațe, îl sărută pasional și îi spune ce mult i-a lipsit și cât de mult îl dorește. O f*te Vasile sub privirea consternată a lui Ion. Pleacă ăștia. Ion era de-a dreptul șocat.
– Băi Vasile, m-ai lăsat mască. Incredibil! Uite, dacă îl știi și pe Papa de la Roma, atunci ești cel mai tare.
– Cine mă? Papa? Păi ai uitat că a fost la nunta mea? Uite, mergem la Vatican, da’ acolo e securitate mare și nu pot să te iau cu mine să vorbești cu el, dar eu o să ies alături de Papa la balcon și o să-ți fac cu mâna să vezi că mă cunoaște.
Ajung ăștia la Vatican, dă Vasile noroc cu toate gărzile, glumește cu ei, apoi peste 15 minute apare la balcon alături de Papa și îi face lui Ion cu mâna. Ion îl vede și leșină. Coboară Vasile într-un suflet, își revine Ion și îi zice Vasile :
– Ioane, ce ai mă? Ce ai patit? Nu m-ai văzut când ți-am făcut cu mâna ?
– Băi Vasile, eu te-am văzut, dar când a întrebat unu’ de lângă mine cine p*la mea e boșorogu’ ăla care stă lângă Vasile la balcon, atunci am leșinat.

***

Offpost :

Deși abia mâine e ziua ta, îți urez de pe acum… LA MULȚI ANI, fetiță dragă ! Să ai parte de plăcerile și bucuriile vieții!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Hi Ha Hu ! (8)

  1. =)))) genial bancu’! Sa mai zica lumea ca romanii nu’s celebri =))

  2. addicted spune:

    Bai sisuluci tu tii mortis sa-mi inghit limba, huh? :))))

  3. klausen1976 spune:

    bancu’ asta imi aduec aminte de un altul …
    Ion Iliescu si Nastase la un dineu, afara … vine unu’ si ii intreaba de unde sunt . astia spun : Romania …
    ala : aaah, Romania ! … hagi, Nadia, Nastase …
    Iar adrian : vezi bre ? tot pe mine ma stiu astia !

  4. cristishady spune:

    Bancul acesta il stiu de multi ani dar totusi nu il pot reciti fara sa rad copios..

  5. milka31 spune:

    f tare bancu :))

    Multumesc mult :x eu acum am vazut ca si aici aveai urare pentru mine :”> ce frumos

  6. Paul spune:

    :)) prea tare bancul

Lasă un răspuns

