Hi Ha Hu ! (7)

Ea, ghemuindu-se la pieptul lui : – Iubitule, ți-am zis vreodată cât de mult te iubesc ?
El : – Doar în fiecare jumătate de oră, întorcându-se pe partea cealaltă, somnoros.
Ea : – Puiuț, eu sunt fericită cu tine. Te iubesc mult !
El : – Și eu aș fi fericit dacă m-ai lăsa să dorm. Am avut o zi grea azi.
Ea : – Bine iubițel, te las să dormi dacă îmi spui cât de mult mă iubești, așa… înainte de culcare.
El, întorcându-se și cuprinzând-o în brațe : – Te iubesc mult dragostea mea; conștient că ăsta e singurul mod în care poate să adoarmă fast & not furious.
Ea : – Și eu pe tine. Ești viața mea!
El, răsuflând ușurat în gând : – Noapte bună !

Peste 10 minute :

Foindu-se în pat, el nu putea să mai adoarmă.
El, în gând : – Uite că acum nu mai pot să adorm la loc. Fix acum s-a găsit să-și exprime dragostea, când deja sforăiam. Poate dacă fac sex, o să adorm mai repede.
El, luând-o în brațe și sărutând-o pe gât : – Iubito, am chef de nebunii.
Ea, somnoroasă : – Hai mă, lasă-mă că dorm!
El, intrigat, în gând : – Uite la ea! Poate să mă trezească când vrea ea cu toate prostiile, dar apoi când vine vorba să mă adoarmă la loc nu-i mai pasă.
Ea, îndepărtându-se în capătul celălalt al patului : – Hai mă, dar încetează, nu ți-am zis că dorm?! De ce naiba ești așa nocturn? Numai bufnițele și-o trag noaptea. Culcă-te, că mă enervezi!
El, furios: – Și cu asta ce fac?, arătând nedumerit la cei 20 cm care stăteau drepți ca lumânarea.
Ea : – Stai 5 minute că-ți trece. Să nu te duci la baie că ne supărăm. Sper că ai încetat cu prostiile.
El, în gând : – Să-mi bag ciolanu’, care te-o mai f*te pe tine când i se scoală. Dacă știam că ținem post 256 din 365 de zile pe an nu te mai luam. Așa îmi trebuie dacă mi-a trebuit femeie cuminte!

Morala : Curvele sunt cele mai bune femei. Nu îți toacă nervii, arată mereu bine, și chiar dacă nu e numai a ta, măcar o poți f*te când ți se scoală.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● din viata, ● Read & Learn și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Hi Ha Hu ! (7)

  1. miscellaneous11 spune:

    Eiiiiiiii, na ! :))

  2. antiignorantu spune:

    pai in parlament asa este … de aceea …

  3. Grapefruits spune:

    psss, sa nu le spunem baietilor :lol:

  4. dam167 spune:

    Superficial. Des intalnit totusi.

  5. Mda,mă întreb care are mai multă dreptate..pentru că [vg] câte puţină au amândoi:))

  6. 256 din 365 :-?

    :”>

  7. un nou sens spune:

    Nu stiu daca totul se rezuma la sex :D

  8. Orry spune:

    mult prea „true”!

  9. cristishady spune:

    Buna morala „nespusa” in banc.

  10. milka31 spune:

    Bancu asta,cel putin inceputul, imi aduce aminte de „Costica..dormi? „si „ce-i cu tine femeie ? culca-te ! ” :)))

  11. 3mil spune:

    tare asta :)))

Lasă un răspuns

