Some days are wet, some days are dry.

Uneori facem lucruri pe care apoi le regretăm și suntem conștienți că am fi fost în stare să nu greșim. Dar împrejurările au intervenit, iar noi am acționat mai mult involuntar. Viața te ia cu ea pe val sau sub val. Dar te ia. Și te duce. Și tot ce ai de făcut e să încerci să respiri în tot acest timp știind că undeva tot ajungi. Viața este vis! Dar adevărul e că realitatea este dură. Dacă încerci să fii fericit mulțumindu-i pe ceilalți, nu vei reuși niciodată. Încerc să fac abstracție de rău, să las liber optimismul. Toate se repetă rând pe rând. Trăiești, visezi, suferi, nu gândești pozitiv. Dar de fapt sunt doar realistă și nu am experiența necesară să anticipez greșelile.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● din viata, ● Gânduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Some days are wet, some days are dry.

  1. miscellaneous11 spune:

    Nici nu trebuie sa anticipezi greselile. Sau hai sa zicem, nu inca. Tu ai spus-o, esti tanara. Ce distractie ar mai fi si ce invataturi ai desprinde daca n-ai mai gresi ? Au si ele farmecul lor, greselile…desi uneori dor ca si cand ti-ar fi smulsa carnea de pe os.

  2. iana spune:

    Greselile sunt inevitabile,important e sa inveti ceva din ele si sa nu le mai repeti.

  3. Delia spune:

    @ miscellaneous11 :
    @ iana :

    Deci nu degeaba spunem ca „omul din greseli invata”…

  4. Tudor spune:

    E preferabil sa inveti din greselile altora, dar merge si asa :)

    • Delia spune:

      Privesc catre ce e in jurul meu.. cati oameni fac greseli.. Consider ca unii oameni nu au capacitatea de a invata din propriile greseli (si nu numai), sau nu vor, si continua sa le repete…

  5. Imposibil sa anticipam toate greselile,nu putem fi chiar atat de prevazatori.Important e sa fim,cum ai spus si tu,realisti.Daca vom actiona involuntar, cei din jur ar putea avea de suferit din cauza noastra si am regreta mult dupa aceea.
    Gandirea pozitiva ajuta mult,cand suntem in prapastie nu vedem decat o mica groapa…

  6. Citisem undeva ca, daca iti faci suficiente griji pentru un anumit lucru, e imposibil ca intr-un final sa nu iasa bine :-? nu stiu daca e un sfat bun de aplicat, dar cel putin eu una, mereu imi fac griji pentru cate ceva :lol: si mereu am iesit bine…

    • Delia spune:

      Sunt si exceptii. Eu am avut multe lucruri/aspecte la care m-am gandit intens, mi-am facut griji, mi-am dorit sa se intample… dar nu a fost sa fie. Din pacate!

Lasă un răspuns

