Happy birthday, broder !

În viața mea există un băiat deosebit, fără care nu aș putea trăi, nu mi-aș putea închipui viața. Fratele meu. Bogdan e cu 1 an și 2 luni mai mic decât mine (deci barza ne-a adus unu’ după altu’  ). Mie mi se pare că nu prea semănăm. Dar asta e doar impresia mea, toţi spunând că semănăm mult. De fapt, el seamănă cu mine, pentru că eu am „ieşit” prima. Bogdan a împlinit azi 22 de ani, mai precis azi noapte la 2. E tare bine să ai un frate. Nu contează că e mai mic sau mai mare, e bine să fie la casa omului. Când ești copil, acasă la parinți, un frate/o soră e bun(ă) pentru că împarți bunătățile, ai pe cine da vina, și ai cu cine te bate ori certa atunci când ai o zi proastă. Asta cu certatul e valabilă și mai târziu în viață. Păi e frate’tu/sor’ta, trebuie să vorbească cu tine, nu are încotro. Și reciproca e valabilă. Mai târziu în viață, ai cu cine împărți bucurii și necazuri, ai cu cine împărți grija părinților, ai pe cineva care te crede atunci când te vaiți de relații familiale, ai pe umărul cui să plângi știind că ai sprijinul și încrederea necondiționată.
LA MULȚI ANI, broder ! Să fii sănătos! Norocos ești, frumos ești ( ca sor’ta ), să fii iubit, fericit și să ți se intâmple tot ce-ți dorești tu! Să creștem mari și să îmbătrânim frumos alături. A, și să ajungi cel mai renumit avocat, sau notar, ca să mă pot lăuda și mândri cu tine (nu că nu aș face-o și acum).

… dacă ai un frățior, ai un înger păzitor, ești deasupra tuturor !

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Happy birthday, broder !

  1. NightOn spune:

    La multi ani pentru fratele tau. :)

  2. Tudor spune:

    Ce frumos ai scris despre el :)
    La multi ani, Bogdan. Hmmm… Bogdan…ai dreptate, Delia, e nume de notar :)

  3. klausen1976 spune:

    sa iti traiasca !
    si eu am un frate :)

  4. madalinutza spune:

    la multi ani!! si mult succes…
    si eu am un frate cu un an si 3 luni mai mic:)

  5. Si daca Dumnezeu a vrut ca tu sa ai un frate, va doresc sa fiti fericiti amandoi, si astazi pentru ca este ziua lui de nastere, in mod special ii doresc tot ceea ce tu ca sora ai vrea sa aiba in viata lui! :P

  6. Doina Popescu spune:

    Bună,
    De tipul simpatic cu gânduri sinucigaşe mai ştii ceva http://igaveuponlife.wordpress.com/?
    Nu mai dă niciun semn de viaţă de două luni şi ultima postare are tag „sinucudere”. Mă poţi ajuta?

  7. xaender spune:

    La multi ani fratelui tau.
    E super cand ai pe cineva alaturi de tine, cum ai spus si tu, sa ai cu cine imparti bucurii, … necazuri. :)

  8. Doina Popescu spune:

    Foarte mişto! Dă-mi şi mie link-ul lui la noul blog.

    • Delia spune:

      Find him!

      • Tudor spune:

        Pârâcioaso :)

      • Delia spune:

        @ Tudor :
        Nu mi-s paracioasa. Acum am intrat pe blogul ei si am vazut c-a scris un post. Ar trebui sa stie ca este in regula, si ca n-are dunga rosie pe buletin.

        • igaveuponlife spune:

          Am stat in blogroll-ul ei si m-a promovat timp de 3 luni :) Acum s-a hotarat ca e odios ce am scris eu acolo, ca tot veni vorba de spirit civic. Victima link-exchange-ului :P

        • Delia spune:

          @ igaveuponlife :
          Cred ca sufera de tulburari…hai sa le spunem de comportament (ca sa nu folosesc alt cuvant). Se pare ca o priveste mai mult viata altora, decat propria persoana. A fost foarte insistenta. Eu nu stiam despre ce e vorba pentru ca nu am urmarit blogul timp de o saptamana, si i-am raspuns la comentariu fara sa citesc alte detalii (my bad). Se pare ca uneori bunul simt lipseste cu desavarsire. Daca era atat de anxioasa in ceea ce priveste persoana ta, trebuia sa lase un mesaj la tine pe blog.

  9. Daniel spune:

    La multi ani Bogdan!

    P.S. Arata bine blogul tau ;)

  10. Delia spune:

    Multumesc tuturor pentru urarile adresate fratelui meu!

  11. Pingback: Colţ de suflet. Sufletul meu. | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

Lasă un răspuns

