Sunday song [5]

M-am gândit, m-am tot gândit… și nu știam ce melodie să pun ca Sunday song. Brusc, mi-am amintit de Liberty Parade. Majoritatea dintre voi știți despre ce e vorba. Pentru cei interesați, Liberty Parade va avea loc în acest an pe 24 iulie, pe aceeaşi plajă dintre Venus și Saturn. 
Pff, ce vremuri, ceee vremuri!!!
Vă doresc un sfârșit de săptămână plăcut și relaxant !
Iar acum… Dați volumul boxelor la maxim, dați play șiiiiii… Let’s dance ! 

Cum ți se pare imnul Liberty Parade 2010 ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sunday Song și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Sunday song [5]

  1. Twenty spune:

    Naspa.. cea de anul trecut a fost mult mai tare..

  2. mondenmusic spune:

    Piesa nu-i cine stie ce dar tot as vrea sa ajung la Liberty anul asta.

    • Delia spune:

      Mie mi se pare cel mai bun imn de pana acum. Eu am lipsit anul trecut, si mi-a parut rau ca nu am fost. :( In rest am fost in fiecare vara.

  3. addicted spune:

    Era mai faina cea de anul trecut …dar anul trecut nici nu erau atatea melodii de genul asta, acum toate suna la fel. :)

    • Delia spune:

      Aolo, se vede ca Twenty e frate’tu/cumnatu’ tau :)) . Amandoi sunteti opusi cu mine la cateva aspecte. :))
      Deh, acum „se poarta” clubbingul. Toate melodiile seamana intre ele. Au aproape acelasi ritm. Doar versurile difera. Alea 3-4 versuri din toata melodia. :))

    • Twenty spune:

      Mersi soro.. ca imi sustii parerile :))

  4. Mie asta de la Activ din anii trecutzi mi-a placut mult 8-> si acum o mai ascult cateodata

Lasă un răspuns

