Efectele crizei

Zilele trecute am găsit un pliant în poștă. Am văzut că e cu pizza și nu l-am aruncat :)) . Am colecție cu astfel de pliante. Nu se știe niciodată când mă lovește foamea… și lenea în același timp, și cea mai bună soluție e să dau un call la Home Delivery. Analizând pliantul (abia după câteva zile), uitați ce am observat… :))
Așadar, criza strikes again! :)) …în orice domeniu. 

Later Edit : Pentru DianaEmma, lista cu prețurile. :))

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● din viata și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Efectele crizei

  1. antiignorantu spune:

    cand nu ai ce face cu ele le dai la saraci sa aprinda focul…..

  2. DianaEmma spune:

    Pai pretul era cel mai interesant. =))

  3. Mai, mai, da nu prea mi se pare pret de criza! :D
    Se pare ca doar denumirea incearca sa ne linisteasca…

  4. klausen1976 spune:

    aparuse si prajitura Gigi Becali … trebuia sa vina si asta … eu m-as baga sa vad cum e :)

    • Delia spune:

      Si eu as incerca :D . Auzisem ca la o cofetarie din Brasov a aparut prajitura Elodia. De prajitura Becali nu am auzit. ;))

  5. DianaEmma spune:

    Mda… pretul nu prea e de criza… cred ca merita 6 lei in plus pentru Bonnye & Clyde la tine acasa. =))

  6. addicted spune:

    Asta e pret de criza?? :)))
    Ha, denumire amagitoare. :)

  7. Delia spune:

    @ Gabriela Elena, DianaEmma, addicted :

    E pret de criza fata de celelalte. Dintre toate de pe lista, asta e cea mai ieftina. ;)) Chiar mi-e pofta. Cred ca o sa comand. De 2 saptamani tot aman. :))

  8. Si eu am tot zis sa fac comanda, dar de fiecare data ori am mancat in oras ori am preferat sa mi’o fac eu acasica cu tot ce imi pofteste inimioara 8->

    • Delia spune:

      Aia home made e mai buna, pentru ca pui ce ingrediente iti poftesc papilele gustative :)), desi nici o pizza nu se compara ca aia facuta pe vatra. :D

    • DianaEmma spune:

      Si eu prefer sa o fac acasa… :D

      Si e genul ala de mancare ieftina… adica, mai ai un colt de drojdie in frigider, o punga de faina in dulap… un ou ratacit prin frigider, o bucata de carnita, o bucata de branza, 5 masline lesinate, etc. =))

  9. loryloo spune:

    Cred ca si ciupercile, mozarella,tot asa din criza sunt puse, abia le vezi…sunt curioasa, daca ai de gand sa o comanzi, sa o si pozezi :))

    • Delia spune:

      De cateva zile tot spun sa-mi comand una.. Dar cum a spus si DianaEmma, mai bine pun inca 6 lei si iau una cu „de toate”. :)) O sa fac poza. Promit! :D

Lasă un răspuns

