Închisoarea îngerilor

Titlul original: „The Shawshank Redemption„. Tagline: Fear can hold you prisoner. Hope can set you free. Este filmul cu cea mai mare notă de pe imdb, și anume 9.2 . Nu e cel mai bun film din istorie, dar e printre cele mai bune. Eu l-aș clasa în top 5. Este un film american din anul 1994, scris şi regizat de Frank Darabont, şi este o ecranizare după romanul lui Stephen King – „Rita Hayworth and Shawshank Redemption” (Rita Hayworth și mantuirea din Shawshank). Actorii principali din film sunt Tim Robbins în rolul lui Andy Dufresne şi Morgan Freeman ca Ellis Boyd ‘Red’ Redding. Filmul este o dramă excelentă, baza acesteia fiind scenariul atât de bine gândit și transpus în imagini.
„Închisoarea îngerilor” este povestea vieţii lui Andy Dufresne aflat în închisoare după ce este condamnat pe nedrept pentru uciderea soţiei sale şi amantului acesteia. Continuarea ?! …o aflați urmărind filmul. :D
E un film bun! Și totuși mulți nici măcar nu au auzit de această peliculă…
Alte detalii, aici.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Film / Documentar / Serial TV și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Închisoarea îngerilor

  1. Dragos FRD spune:

    Da, am vazut filmul, este exceptional. Bine, Tim Robbins nu are obiceiul sa joace in porcarii, asta e si motivul pentru care e destul de putin distribuit. Morgan Freeman (alt actor exemplar) ii da o replica pe masura.

    Nu se prea aude de filmele cu Tim Robbins pentru ca nu sunt asa de usor de digerat. Acest film reprezinta o saga a spiritului si a incercarilor individului de a-si recapata libertatea furata. Nici eu nu am auzit de film pâna nu l-am vazut (in urma cu câtiva ani) si m-am decis sa-l vad tocmai pentru ca este cu Tim si Morgan, doi actori pe care personal ii apreciez foarte mult.

    De altfel Tim Robbins a mai jucat si in „Scara lui Iacob”, alt film trecut cu vederea mult prea usor. O poveste despre monstrii care-l domina pe individul care se tine agatat de viata doar pentru ca ii e teama sa moara. Tin sa precizez ca nu e asa usor de vazut, bine-ar fi sa nu-l vizionezi la masa….

    Sa nu zici ca nu ti-am spus :-)

    • Delia spune:

      Hmm, din cate observ, trailerul este promitator. Are nota destul de buna pe imdb. Trebuie vazut. Musai. :D
      Cat despre Morgan Freeman… ce film nu e bun cu el ca actor ? :) Mi-a placut si „The bucket list”, si „An unfinished life”.. De „Bruce Almighty” nu mai zic.. Urmatorul film de pe lista mea pe care ar trebui sa-l vizionez e „Se7en” ( http://www.imdb.com/title/tt0114369/ ). Trebuie sa fie bun. Eu nu l-am vazut. Poate tu da. :)
      Iar despre Tim Robbins.. Recunosc ca nu prea am vazut filme cu el. Sau poate da, si nu-mi amintesc acum.
      Am observat ca filmele abia trecute de anii ’90 au note foarte mari pe imdb. Oricum, calitatea filmelor de atunci nu se poate compara cu cele de acum.

      • Dragos FRD spune:

        @ Delia, imi pare rau, nu stiu cine e imdb…dar in general, daca e vorba de filme, nu ma prea iau dupa nimeni, ca nu prea ma nimeresc la gusturi cu altcineva. Sunt atâtea filme care au luat Oscar si care mie personal mi s-au parut niste porcarii…ca amator vorbesc, nu sunt critic de film.

        Da, si Morgan Freeman joaca foarte bine, pe mine m-a impresionat profund „The bucket list”…de Bruce in schimb n-am auzit…

        Seven? Exceptional film. Dar trebuie sa ai stomacul tare, take care….

        Da, asa e, la inceputul anilor ’90 s-au facut filme foarte bune. Probabil a avut o contributie si vântul libertatii care adia in intreaga lume si care a descatusat fortele creatoare. Dupa care ….

        Parfum de femeie

        Ultimul samurai

        Diavolul se imbraca de la Prada

        Concertul

        O viata ca-n filme

        Cam asta e Top 5 al meu.

      • Delia spune:

        IMDB este un site. E sursa de informare a tuturor persoanelor cand vine vorba de filme sau actori. In general, filmele sunt de calitatea notei pe care o au pe acest site. Eu il folosesc, caci altul mai bun nu cred ca este.
        So, zici ca Seven e un film dur ?!

      • Delia spune:

        „Diavolul se imbraca de la Prada”.. zici de filmul cu Meryl Streep, nu ?

  2. yuri spune:

    Iubesc filmul ăsta :D

    • Delia spune:

      Nu prea imi atragea atentia pe parcurs, de asta cred ca si adormeam :)) . Insa finalul m-a facut sa am ochii cat cepele :)) . Seamana cat de cat cu „Prison Break”.

  3. Dragos FRD spune:

    @ Delia, eu am un prieten care-mi spune la ce sa ma uit :-) Ma cunoaste bine, stie ce -mi place in materie de filme si de obicei le nimereste.

    „Seven” e dur din punctul meu de vedere. Acum..nu te cunosc, s-ar putea ca pentru tine sa fie soft :-) . Am avut o prietena care râdea la niste faze din filme la care eu ramâneam inmarmurit…

    Da, acel Diavol….o comedie atât de buna ca, pur si simplu, nu poate fi catalogata.

  4. Machiaveliq spune:

    Bun film.. L-am văzut de vreo 6 ori :)

  5. addicted spune:

    Mie mi-a placut teribil de mult!! Sa te uiti la Mindhunters daca nu l-ai vazut deja. :D Eu l-am revazut de vreo 3 ori pan`acum .. si urmeaza sa revad si Inchisoarea ingerilor si Man on fire, dar in vacanta .. :(

  6. klausen1976 spune:

    „Shawshank Redemption” este cel mai bun film din istorie.Fara parti slabe. Efectiv acestea nu exista …
    Insa este doar un punct de vedere subiectiv :)

  7. loryloo spune:

    Delius in casa noua :>

    Filmul este minunat si eu cred ca ocupa pe buna-dreptate locul 1 pe imdb.
    Am vazut si Seven, foarte bun, eu de altfel sunt o impatimita a filmelor cu Brad Pitt. Numai unul si unul: Sleepers, Fight Club, Seven years in Tibet, The CC story of BB, Babel, Interview with a vampire, omul asta cred ca n-are nici un film prost! :D

    • Delia spune:

      Ai uitat de „The curious case of Benjamin Button” si „Troy”. :D

    • Delia spune:

      Aaa, cand ai zis The CC story of BB, te refereai la The curious case of Benjamin Button. :)) Ma tot gandeam ce film o fi ala si eu nu-l stiu ?! :))

  8. Dragos FRD spune:

    @ loryloo, ai uitat si de Inglourious Basterds :-) .

    @ Delia, sa stii ca nu e asa usor sa gasesti atâtea pareri bune despre un film de la oameni suficient de diversi. Prin urmare da, merita sa fie catalogat ca „un film bun”.

    Cât despre vazutul filmelor de mai multe ori…eu am vazut „Scent of woman” de 12 ori….dupa care am incetat sa mai numar. Si stii ce e curios? De fiecare data am descoperit câte un detaliu interesant, care pâna atunci imi scapase.

    • Delia spune:

      Oh, 12 ori ?! Pff.. Singurul film pe care l-am vazut de 5 ori a fost Titanic :)) . Daca e vorba de revazut filme, macar sa fie dintre cele mai bune.

  9. coyotelie spune:

    M-a tinut cu sufletul la gura. un film pe care l-as putea viziona la nesfarsit ca si alte filme in care joaca Morgan Freeman

  10. un nou sens spune:

    Cel mai bestial film… ;)
    L-am vazut de o gramada de ori…

  11. Delia spune:

    @ coyotelie :
    @ un nou sens :

    Pentru mine a fost suficient o singura data pentru a-l viziona. :)

Lasă un răspuns

