De ce e bine sa fii…zodia ta ?!

Creierasu’ lu’ sisu’ a gandit biiiine si vrea sa afle motivele pentru care e bine sa fii…zodia ta. In cazul meu, taur. Si am gasit…

12 motive pentru a fi zodia TAUR:

1. Primul motiv: Renuntarea iti este un concept strain. – Clar. Ambitia ma caracterizeaza. 
2. Motto-ul tau: Mai bine te lupti decat sa intorci spatele. –
Am invatat sa infrunt orice situatie, indiferent de gradul de dificultate.  
3. Vei manca orice. –
Nu-s mofturoasa in privinta mancarii.
4. Niciodata nu vei primi premiul pentru «tactica». –
Voi primi premiul pentru ingeniozitate si finalizare. :))
5. Muncesti prea mult. –
Prin munca se obtin bani.
6. Iti place incaltamintea practica. –
Cea comoda. Imi plac tocurile, insa calapodul sa fie creat astfel incat sa nu ma doara picioarele dupa ce fac doi pasi.
7. Noi stim (toata lumea stie) ca o vei face (vei duce proiectul la bun sfarsit). –
Nu-mi place sa renunt sau sa las lucrurile neterminate.
8. Esti, oh, atat de romantic…
– Hmm, cred ca sunt, dar nu atat de…
9. … si atat de sociabil.
– In special. :)
10. Pentru mintea ta iscoditoare, nu exista taine.
– Sunt destule chiar.
11. Iti place sa te asociezi cu parteneri puternici.
– Adevarat! Imi place puterea. Imi place sa o si detin.
12. Open mind: Atunci cand o usa se inchide, se deschide alta.
– Intotdeauna!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la De ce e bine sa fii…zodia ta ?!

  1. 20T spune:

    7-le nu prea l-am inteles ? Deci ce puii ? Ai cui ? :)) What ? :))

    La mine chicotisi mai peste tot in timp ce tu te umflasi in pene.. fi-ti-ar modestia de ras. Poate-ti aplic acum un no 11 de la mine sa vezi ce-ti fac sa tremure cele 12 calitati ale tale :))

  2. 20T spune:

    la 6 – am alte motto-uri. Mai sunt de discutat si altele (oleaca).. dar las atat.

  3. Delia spune:

    @ 20T :
    Hit me! Give me your best shot! :))) Si la mine sunt si altele de discutat, dar mna, astea le-am gasit pe Goagal. :D

  4. Twenty spune:

    Iti dau eu best shot si-n alte moduri :”> :))

  5. Pingback: Flori de camp « Retzetar de… fericire

  6. addicted spune:

    Nu vorbiti de shoturi!! Eu sunt in perioada de refacere. :))
    Sisuleeeeeeeeee ,tu te intorci pe partea cealalta si altii abia se culca. Na ca te-am luat in seara/noaptea asta! :D >:D<

    • Delia spune:

      Pfff… Refacere, huh ? Si lumea zice de mine ca-s betivanca, dar vad ca sisu’ meu imi seamana :)) . Lasa sisule, ca in curand bat si eu recordu’ :> :))

  7. dark spune:

    Si eu sunt taur ca tine :D Dar sunt mofturoasa la mancare deci 3’ul nu se potriveste, in rest toate ma caracterizeaza. ;;)

  8. Pingback: Semimusculita: Ne batem sau ne bazzaim? « Ҩ Gabriela Elena

  9. Asa asa, da’i inainte orice ar fi! :> Daca nu renuntzi niciodata, te’ai intelege bine si cu un scorpion, ca si zodia mea e super incapatanata si puternica :lol:

    • Delia spune:

      Taurii au caracter puternic, dar depinde si de fiecare persoana in parte. Pe mine cel putin ma caracterizeaza. Din ce am citit, taurul e foarte compatibil cu racul. Scorpion e tata si ma inteleg bine cu el. Cu leii nu prea ma potrivesc. :))

  10. La 3 e foarteee adevarat.
    Voi puteti sa mancati orice si mai ales oricat.Si mai faceti si niste combinatii la mancare.
    Dar sunteti atat de draguti:X.

Lasă un răspuns

