Special presents

Eu nu folosesc mailul care vă apare atunci când dau un comentariu la voi pe blog. Intru foarte rar în el. Îl făcusem doar pentru blog, iar acum nu știu cum să setez și să modific cu alt ID, al meu. Poate știe cineva dintre voi. Azi a fost una din zilele în care mi-am amintit să verific acea adresă de e-mail.  Printre alte mailuri primite (cu publicitate, desigur), ce găsesc ?! Surprize, surprize! De ziua mea primisem un mail de la Loryloo, unde era atașată și poza de mai jos. 

Pentru ca pozele de pe net sunt overrated, iti ureaza Loryloo si nepotelul Robert La multi ani intr-un stil mai aparte :)) Multa fericire, powerpuffule :* Ma scuzi ca dau mail tarziu, dar am ratacit aparatul si nu gaseam sa descarc poza. Scanner n-am ca-s om sarac :”> Distractie placuta in continuare daca mai esti cu sis’ Alinush >:D<

Sincer (!!!), dintre toate cadourile primite de ziua mea, acesta a fost/este cel mai special. O să-l păstrez într-un loc aparte. Apreciez gestul! Powerpuffule, mulțumesc din suflet și scuze pentru că nu am observat mai devreme surpriza. Poate tu credeai că sunt fără obraz si nu spun nici măcar „merci”, când de fapt eu nici nu văzusem ‘cadoul’ vostru :) . Să-i dai un PUP imeeeens nepoțelului tău, din partea mea. E talentat la desen. Mai talentat și decât mine. :”> :))

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet, ● Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Special presents

  1. addicted spune:

    Se cunoaste ca-i de-al nosru!Seamana cu noi 3 dragul de el. ;))

  2. coyotelie spune:

    chiar ca e un cadou special si daca ai putea avea felicitarea „live” ar fi si mai speciala :D

  3. DianaEmma spune:

    Copiii stiu sa faca numai lucruri frumoase si din suflet. :)

  4. loryloo spune:

    Beleaua mica ma si intreba a doua zi daca ti-a placut :))

    Ma bucur ca ti-a fost drag micutul nostru cadou, foicica e pastrata, cand veniti la Gl (tu si Alinuta), ti-o inmanam cu mare drag… dupa ce Robi isi primeste live pupicul, desigur :D

    • Delia spune:

      Pai s-o pastrezi :D . Nu se stie niciodata cat de curand vom da nas in nas. Robi siiigur va primi pupicul, iar tu vei primi un HUG imens. :D

  5. Ohhh, ce norocoasa estiiii 8-> a fost asa de dulce piticotu’…

Lasă un răspuns

