Desktop

Am făcut repede ordine, și acum să vă prezint my desktop :> :)) . Glumesc!  În comparație cu ce am văzut la kiddo și Yuri, în al meu e dezordine :”> . Bineînțeles că și la Alinushkaya e la fel. Doar suntem sisuri, deh :)) . Hai măăă, nu-i așa mare dezastru’ :D .

Vreau ca Un nou sens să ne arate desktopul lui. :D
L.E.: Toți cei din blogroll să își prezinte desktopul. Repejoooooor! :D :-w 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Desktop

  1. miscellaneous11 spune:

    Ce desktop dragut ai :D

  2. un nou sens spune:

    Nu ti-ai dori… sa il vezi… :P
    il voi arata dar mai incolo acum e… foarte frumos…

  3. 20T spune:

    Pai normal ca te cert.. Ia uite.. De exemplu iconita Avira sta degeaba acolo.. Poti intra in el din bara sau din Start. Si Adobe Reader tot din Start. Ce sa mai zic de ceas :D Ala din bara nu-ti e suficient ? Nu vezi acolo ? ;)) Iar de cosulet ti-am mai zis sa-l duci in coltul din dreapta-jos. Dezordonata fata asta domne..ti-e si frica sa te uiti in camera ei >:)

  4. Delia spune:

    @ un nou sens : Aranjeaza-le oleaca de ochii lumii si gata. :))

  5. madalina spune:

    fata, fata.. imi place desktopul tau ;;) siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii te invit ( promit, fac edit si te adaug si pe tine in listuta) sa faci leapsa de la mine de pe blog, mie mi s-a parut interesanta! :*

  6. Delia spune:

    @ 20T : De ce ma dai de gol ? :)) Hai ca nu-s atat de dezordonata >:P . Si in camera e ordine. Numai la haine nu (prea). Deh, tipic fetelor. :)) Sau doar mie ?! :-s

    @ madalina : Fata, fata, fataaa, tu fataaaaaaa :))) Si mie imi place desktopul meu :)) . Am facut de mult leapsa aia :D . Merci oricum.

  7. @ 20T: daca vezi haosul de pe desktop’ul meu, o sa spui ca la Delia e luna :lol: nu critica fata degeaba! :>

    • Delia spune:

      Ia uite cine imi ia apararea :D . Eh, Twenty zice ca-s dezordonata pentru ca stie ce era pe desktopul meu inainte sa formatez laptopul. :)) Intr-o oarecare masura are si el dreptate. Ciocolatica, ia sa ne arati si tu haosul de pe desktopul tau. ;))

  8. coyotelie spune:

    ce imi plac pestisorii :D

  9. dark spune:

    Delia…mi’a fost dor de u, nu am mai dat de ceva timp pe wp :(

    Uite si desktopul meu:D http://img121.imageshack.us/img121/2638/72971348.jpg

    • Delia spune:

      Pe unde umbli, huh ? :-w :D
      Hmm, eu nu am calculatorul ala la gadgets. :-?
      E foarte girlie desktopul tau. :D
      Oh, folosesti mIRC-ul ? ;))

      • dark spune:

        Da folosesc si mirc’ul, unele gadget’uri le’am downloadat.
        De umblat umblu cu nasul in carti….asa pe sfarsit de an :))

        • Delia spune:

          Lasa scoala! Te prosteste. :)) Stii cum e vorba aia : „m-am nascut destept, scoala m-a tampit”. Ceva gen. :))

  10. Andreea's Land spune:

    dragut acvariul! am sa onorez leapsa,numai sa fac ordine p-aici ;)))

  11. addicted spune:

    Hai ma sisule ca suntem doua podoabe orbonate!!! :D

  12. addicted spune:

    Unii isi umplu rezervorul cu exagerari, sunt sursa lor de….. oxigen!:D

  13. DianaEmma spune:

    Ce curatenie e la tine pe desktop…

    • Delia spune:

      In momentul asta sunt in lipsa 2 iconite la mine pe desktop. Deci e si mai ordonat/curat decat in momentul cand am postat poza asta. :))

  14. Hai bai ca nu esti chiar atat de dezordonata.:D
    Bine glumeam esti:))

  15. yuri spune:

    Îmi place mult de tot desktopul tău :)

  16. Razvan spune:

    Desktop-ul ca orice alt loc din casa trebuie ingrijit :)) Parca s-ar „murdari” cu fisiere txt salvate in graba, poze primite, piese downloadate, tot felul de nimicuri care nu si-au gasit vreodata loc in locul de veci al folderelor !

Lasă un răspuns

