Be a man!

Nici bine nu m-am trezit luni dimineață, căci Coyote a avut grijă să mă pricopsească c-o leapșă :D . Thaaaanks! O femeie poate face ceva din lucrurile pe care un bărbat poate ? Eu spun că da. Așadar, iată dovada! :)) 5 lucruri prin care o femeie poate ajunge la nivelul unui bărbat în privința muncii, și nu doar atât. Sau el poate coborî. Ma rog… :D

So, ce știu eu să fac din ceea ce un bărbat se străduiește să realizeze…

– să beau bere în timp ce mă uit la meciuri (semințe nu mănânc, pentru că îmi fac rău la stomac)
– să dau cu var pe pereți (să zugrăvesc). Am descoperit această „inclinație” în copilărie, când mergeam la țară și verișorii mei trebuiau să zugrăvească toată casa. De fiecare dată reușeam să mă zugrăvesc pe mine mai bine decât pereții :)) . Așa că știu să folosesc un trafalet. :>
– să schimb un bec :)) . Deh, ăsta-i cel mai simplu lucru, deși poate unele fete chiar nu știu să facă. Băi fetelor, de ce dezamăgiți partea feminină a „regnului” ? :))
– să tai lemne cu toporu’ ( alea mai mici, desigur :)) )
– să folosesc ciocanul, șurubelnița, cleștele, și restul ustensilelor.

Ah, deja am ajuns la 5. Mă opresc, fiindcă era vorba doar de 5 lucruri. Aș mai putea adăuga că știu să cosesc, deși de fiecare dată o fac cu teamă, să nu îmi tai și picioarele ;)) . Gata! Ma opresc. :D
Ce să mai… Mi-s bună la casa omului. :))

Le pricopsesc pe fetele din blogroll cu această leapșă. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Be a man!

  1. DianaEmma spune:

    Eu chiar ca trebuie sa iau leapsa asta. :D

  2. coyotelie spune:

    as fi curioasa sa aflu baietii cat de femei pot fi :))

  3. Ai o leapsa la mine.;;)

  4. Chiar voi face si eu leapsa asta :D si-asa am vazut azi ceva la TV care m-a intrigat foarte tare…propun chiar si inversul lepsei: ce lucruri tipic feminine pot face baietzii? :>

  5. Pingback: BARBATUL SA FIE BARBAT SI FEMEIA FEMEIE! « Chocolate Follie

  6. Pingback: Be a woman! :))) « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  7. Pingback: Baby, I’m your man | Gânduri rupte din mine

Lasă un răspuns

