The winner (2)

The winner is… Loryloo :D . Când ai scris comentariul, exact atunci eu desemnam câstigător pe  Sisu’ . Se pare că ai apărut la timp, ai descoperit mai multe diferențe și i-ai șutit premiul lu’ sisu’ :)) . Îți ofer 3 sticle cu/de vin, ca să le bei cu mine și Alina când ne vei primi în Galați :D . Una mie, una ție, una Alinei :D . Hai noroc! Hâc! :))

Nu ți-am mai oferit dulciuri. Nu de alta, dar să nu faci diabet :D . Și în plus, mai și îngrașă. :))

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la The winner (2)

  1. addicted spune:

    Tu sisule aduci vinul, sisu 2 aka lore aduce parji`Alinutza iar eu .. paste si ceva pentru mahmureala!! :))

  2. Twenty spune:

    Fete bete :D vin si eu :D

  3. loryloo spune:

    Noroc fetele, la mai multe… premii castigate de mine!! :D

  4. un nou sens spune:

    Eu ajung mereu ultimul… Ceva premiu de consolare? :P
    :)))

Lasă un răspuns

