21 Mai

LA MULȚI ANI, tuturor celor care poartă numele Elena sau Constantin! Să trăiți cu numele!
Să trăiesc și eu! ;))  [ Delia Elena :> ]

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la 21 Mai

  1. Andreea's Land spune:

    La multi ani cu numele!
    Sa traiesi cu numele si cat numele!

  2. Dragos FRD spune:

    Multa sanatate, implinire, bucurie! Sa ai o zi frumoasa si sa fii fericita!

  3. NightOn spune:

    La multi ani! >:D<

  4. addicted spune:

    La multi ani AGAAAAIN sisule!! Hai treci sa te mai servesc cu-n tort si-o pasta! :))
    Wow you!! :*

  5. Eiii, doar nu esti si tu Elena, ca si mine?
    Chiar daca nu te cheama asa sa fim sanatoase! :)

  6. DianaEmma spune:

    La multi ani!
    Sa ai parte de tot ce iti doresti!

  7. Tudor spune:

    La multi ani :) Venim in fiecare saptamana sa-ti spunem la multi ani :))

    • Delia spune:

      Paaaai, veniti si peste 2 saptamani sa-mi spuneti „la multi ani” :)) . E 1 iunie, ziua copilului :D . Chiar daca nu mai sunt copil de mult timp, eu totusi vreau sa mi se ureze :)) . Copii vom ramane toata viata pentru cineva, si anume pentru parintii nostri.

  8. La mulţi ani, suflet scump! :-)

  9. oanaclara spune:

    La multi multi ani fericiti! :)

  10. Razvan spune:

    La multi ani :) Si pe sora-mea o cheama Elena.

  11. Ceapros spune:

    la multi ani tuturor!

  12. loryloo spune:

    La multi ani, ma scuzi pentru intarziere, mi-a mers netul ca un tamp ieri si cu chiu cu vai daca am intrat 5 min pe blog :(
    Multa fericire iti doresc :* >:D<

  13. Delia spune:

    Multumesc tuturor pentru urari!!! Ce-mi doriti voi mie, va doresc si eu voua. :D

  14. La multi ani!Cu intarziere..:D

Lasă un răspuns

