Oldies, but goldies.

Îmi place muzica veche. Eu o consider originală și autentică, nu asta wannabe de acum, gen house, în care auzi 3 cuvinte repetate în toată melodia ( deși îmi place house-ul :D ). Loryloo vrea să-i spun câteva dintre melodiile oldies but goldies care îmi plac mult. Am decis să fie interpreți străini. Ordinea nu contează: 

Sigur sunt și altele, însă nu îmi amintesc în momentul ăsta. :)

Leapșa se duce către toți cei din blogroll.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Oldies, but goldies.

  1. Dragos FRD spune:

    Mai….ce faci tu aici? Pai era vorba de top 5 melodii vechi si tu insiri câteva zeci….Lasând la o parte aceasta chestiune „organizatorica”, da-mi voie sa te felicit pentru gustul deosebit pe care-l ai in ceea ce priveste muzica, din punctul meu de vedere (mai putin Michael Jackson, dar asta are legatura cu gustul fiecaruia, nu exista standarde). Stiu melodiile, toate sunt foarte bune. Lady in red este, din punctul meu de vedere, cea mai buna melodie. UB40? Uau! Nu pot decât sa ma bucur ca o fata de vârsta ta apreciaza o formatie care cânta reggae adevarat. Nu credeam ca mai exista asemenea persoane in ziua de azi…

    • Delia spune:

      Tatal meu ar trebui felicitat, ca asculta astfel de muzica atunci cand eram mica. Sa zicem ca am crescut cu ele :) . Bine, si acum asculta aceleasi genuri. Eu am si-n laptop aceste melodii si le ascult cu mare drag. Tata are colectii de cd-uri cu toti acesti artisti. Sunt si altii pe care i-am omis acum.
      Ah, acum mi-am amintit de o melodie : Bill Medley & Jennifer Warnes – I’ve Had the Time of My Life. Mi-a placut mult melodia si filmul. Inca-mi plac.
      Pff, am uitat de o piesa : UB 40 – Can’t help falling in love. Na, vezi daca ma grabesc ?! :)))
      Siiigur sunt si altele la fel de superbe.

  2. yuri spune:

    Mmm…nu-i cinstit…eu m-am chinuit să trec numai 5 melodii şi voi aţi scris ba 7, ba 12 :) Moa…nu se poate :P

  3. Twenty spune:

    # Louis Armstrong – What A Wonderful World :> :X

    Baby.. mai vrei sa-ti cant ? =))

  4. Delia spune:

    @ yuri & Dragos FRD : Paaai, eu am primit leapsa de la Loryloo si ea scrisese vreo 7 melodii. Nu stiam ca trebuie sa ma limitez la un anumit numar. :D

    • loryloo spune:

      Cum nuu? :D
      Ca eu am scris din cate trebuie sa fie alcatuit topul si chiar ma plansesem ca 5 sunt prea putine… de asta am depasit un pic :”> … DAR important este ca AM PRECIZAT! :D

    • Delia spune:

      Eu am pus.. Sa fie! :)) Sa aveti de unde alege :D . Stiu ca ai zis ceva de 5 p-acolo, dar daca tu ti-ai permis sa treci mai multe, eu de ce nu ?! :D

  5. Dragos FRD spune:

    @ Delia, paaaaai Loryloo a scris pe blogul ei ca trebuia sa puna de fapt 5 :-) . In orice caz, n conteaza, important e ca-ti place Bonnie Tyler si UB40 :-)

    • Delia spune:

      Paaai, daca ea a scris mai mult de 5, trebuia si eu s-o fac. :)) Eu am scris mai mult decat dublu. :”> :))

      • Dragos FRD spune:

        Ai raspuns la toate, nu? :-)

        Foarte frumos. Bravo tatalui tau, te-a invatat ce inseamna muzica buna :-)

        Daca tot suntem la UB40, ce zici de UB40 & Chrissie Hynde „I got you babe”? Merge si varianta lui Cher :-)

      • Delia spune:

        Daaaaa. Si melodia asta o stiu :D . Hmm, mai mult imi place varianta UB40. :>

  6. loryloo spune:

    Ma bucur ca toata lumea a trecut Richard Marx :)

    Si mie imi place foarte mult Lady in red, iar pentru gusturile in privinta muzicii de prin anii ’80 tot tatalui trebuie sa ii multumesc… :) Avem tati grozavi, ce sa mai?

  7. Pingback: Ploaia- bucuria copiilor « Ҩ Gabriela Elena

  8. coyotelie spune:

    As putea numi lista perfecta!
    Ador Bonnie Tyler!

Lasă un răspuns

