I’m back

…home. Am fost plecată câteva zile. Am fost în Iași. Daaaar știu că v-a fost doruț de mine :D . A fost ziua mea. Vreau să mulțumesc. Lor :

  • Sisu’ – pentru zilele petrecute împreună. Pentru că m-a ademenit să mănânc ‘acadiluci’ Chupa Chups și tort. :)) Bine că am uitat de croissant, deși acum mi-e poftă. :((
  • Prietenilor care m-au sunat sau mi-au trimis mesaje. Deci nu au uitat. Era imposibil să uite, atâta timp cât îmi sunt prieteni, right ?
  • Tuturor celor care mi-ați urat gânduri bune. Mă refer la bloggeri. :)

Le mulțumesc și celor care au uitat de ziua mea. :))

V-aș fi arătat o poza cu tortul meu făcut de sisu’, dar încă nu pot scoate pozele de pe tel. :)) Laptopul meu e cam prostănac. După ce își revine din mahmureală o să vi le arat. :))

Meanwhile, voi ce ați mai făcut ? :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la I’m back

  1. addicted spune:

    Ai uitat sa zici de paste baaai sisule baaai!! Se pare ca nu doar laptopul e mahmur. :))
    Siii cu fooooarte mare placere, ti mai astept cu bratele deschise! :D
    tag: dezamagire? Why? :(

    • Delia spune:

      Mi scuzi, mi scuzi :D . Am uitat de paste :”> . Alea suuuper bune, de-ti lingeai si dejtele ( bolognese sa stiti, sa va fac pofta, naaa ;)) ).
      Am scris la tag dezamagire, pentru ca formulasem altfel textul la inceput. L-am modificat pe urma, si am uitat sa scot tag-ul ala. :D Dezamagita de cei care au uitat de ziua mea.

      • loryloo spune:

        Si eu stiu sa gatesc pasteee!! Si stiu si de unde sa cumpar acadiluci!
        Bun, astea fiind lamurite, cand veniti si la Galati? :))

      • Delia spune:

        Pai daca stii sa faci, noua cand ne prepari ? :D Ne primesti daca venim ? ;;)

        • addicted spune:

          Da, chiar. Cand?:D
          Tre`sa ne faci si paaaste si praji Alinutza. :D

          • loryloo spune:

            Pai dupa terminarea sesiunii sunt libera si disponibila :))
            V-as primi si pana atunci, da’ presimt ca in loc de tava, pun prajitura pe cartea de civil, in camera la mine o sa gasiti numai coduri si nu o sa fie o atmosfera prea simpatica :D

            Daca tot veniti, vreau sa va placa si sa mai vreti si-n alte dati ;))

            • Delia spune:

              Na bine :D . La vara, dupa ce termini sesiunea, venim la tine :)) . Si sa ne faci prajiiiiii. :D

  2. Andreea's Land spune:

    La multi ani cu intarziere dar cu aceleasi ganduri bune! Pupici!
    Iasiul e acasa pentru tine,sau ai trecut pe acolo? :)
    Nici eu nu sunt ieseanca,dar am locuit cam doi ani in Iasi,cum ti s-a parut orasul?

    • Delia spune:

      Multumesc. :D
      Eu sunt din Bacau. In Iasi am fost la sisu’ meu. Iasiul e un oras perfect potrivit pentru studenti. Desi intrasem si-n Iasi la facultate, am ales s-o fac in Bucuresti. Daca ar fi sa aleg din nou, tot Bucuresti ar ramane decizia mea. Iasi e un oras frumos, istoric, curat, cu muuuulta verdeata. I se spune orasul celor 7 coline ( eu nu stiam, mi-a zis sisu’ cand i-am spus ca orasu’ e pe dealuri, urci si cobori de-ti vine acru :)) ). Am fost in Iasi de multe ori, si aceeasi impresie mi-a lasat-o de fiecare data (una pozitiva, desigur).
      Tu ai facut studii in Iasi? Sau din ce motiv ai locuit 2 ani ? :)

  3. yuri spune:

    Abia aştept să văd tortul :D

  4. un nou sens spune:

    De unde stii ca ne-a fos dor? sau… poti sa citesti gandurile noastre… :P

  5. Dragos FRD spune:

    Imi pare rau ca reactionez cu intârziere…”La multi ani”, multa sanatate si implinirea dorintelor corecte….sper sa reactionez un pic mai repede pe 21….

  6. addicted spune:

    Anul asta cum sarbatorim!? :>

Lasă un răspuns

