M-am născut de ziua mea

…nici prea târziu, nici prea devreme. Exact când a trebuit. Eu. Ora 10 dimineaţă. Cică într-o zi de vineri ( după nişte calcule făcute pe un site, căci mama nu mai ţine minte în ce zi a săptămânii m-a născut ;)) ). La maternitatea Bacău. Acum 23 de ani. :))

Azi mi-am propus să zâmbesc, în ciuda faptului că în ultimele zile nu am fost eu. Azi trebuie să fiu fericită!

Serviţi o feliuţă din tortul meu. :D

Happy Birthday to me!

From our birthday, until we die, is but the winking of an eye. – W. B. Yeats

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la M-am născut de ziua mea

  1. miscellaneous11 spune:

    La multi ani ! >:D< Sa nu renunti la a fi tu. :P

  2. Adriana spune:

    La multi ani !!!! Si…felicitari ca te-ai nascut chiar de ziua ta !!! :) ;)

  3. Mlle. Blanche spune:

    Hei! La multi ani! >:D<

  4. La multi ani, Delia. Si chiar sper ca ziua ta sa fie una speciala. Unica. Fericita. Ca n-ai voie sa fii altfel, nu de ziua ta.

  5. 20T spune:

    La multi ani si aici :))

    :* :X

  6. La mulţi anişori.

  7. loryloo spune:

    Ti-am scris si pe blog la Alinuta, dar iti mai scriu si aici, desi e cam tarziu… La multi ani, sa ai parte de tot ce iti doresti :*

  8. cristishady spune:

    am vazut la addicted ca este (sau a fost) ziua ta ..La multi ani, cu intarziere…

  9. un nou sens spune:

    La multi ani!!! :)

  10. LA MULTI ANI, DELIA!

    Anii ce vor veni sa fie ani ai implinirilor, ani in care sa te bucuri de sanatate si de cei dragi sufletului tau!

    Multumim pentru tort. ;)

  11. klausen1976 spune:

    La Multi Ani ! …
    ps. scuze pentru intarziere

  12. madddz spune:

    La muuuuulti ani.. fericiiiiitiiii… si impliniiiitiiii… si petrece cu toti cei dragi :D

    Si cand iti revii din mahmureala, arunca un ochisor aici, poate te intereseaza. :D

    http://www.out.ro/2010/05/anunt-only-for-bloggari.html

  13. Si eu ti-am mai spus si la Alina pe blog dar iti mai zic inca 1 data.:D
    La multi Delia!Iti doresc toata fericirea din lume.>:D<

  14. madalinutza spune:

    La multi ani!!!…de multa fericire si iubire sa ai parte in viata:*

  15. coyotelie spune:

    Imi cer scuze dar cu intarziere iti doresc La Multi Ani, multa bucurie, fericire, sanatate, sa ai parte de tot ce e mai frumos si iti doresti in viata! :*>:D<

  16. DianaEmma spune:

    Imi cer scuze si iti urez la multi ani cu intarziere.

  17. Iana spune:

    Cu intarziere dar La multi ani!!!!

  18. NightOn spune:

    La multi ani!!!!!….cu o mica intarziere pentru ca de cateva zile nu am avut timp deloc sa vad ce se mai intampla pe net. Iti doresc sanatate, liniste, armonie, iubire, bucurie si tot ce este mai frumos in lumea asta. :* >:D<

  19. Hey girl! Când revii pe blog să-mi dai şi mie un buzz la […] că am o întrebare legată de blog.

  20. dark spune:

    La multi ani! sa fii fericita si iubita>:D< cu intarziere…dar mai bine mai tarziu decat niciodata:D

  21. Pingback: I’m back « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  22. Iubiiiiiitaaaa, iarta-ma ca iti urez „la multi ani!” de-abia acum :( ce vacus sunt…
    Sa fii sanatoasa si fericita si sa reusesti tot ce iti propui!!! Am un buchetzel de floricele pentru pe tine pe care ti-l daruiesc din tot sufletzelul meu :*:*:*

    http://www.aussiestockphotos.com/photos/thumbnail.php?id=118&thumbwidth=600&thumbheight=450

    • Delia spune:

      Na bine, hai ca te iert ca ai intarziat cu urarile :D . Doar pentru ca ai nimerit-o cu florile. Red roses are my favorite flowers. :D

  23. Pingback: Special presents « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  24. Pingback: Colţ de suflet | Love addiction ... √v^√v^√ღ

Lasă un răspuns

