Azi n-am chef! De nimeni. De nimic. Azi sunt irascibilă. Nu vreau să simt prezenţa…nimănui! Nici măcar a mea. Azi îmi doresc să fiu o persoană incognito. Mă simt agitată şi plictisită. Am o stare de nervozitate continuă. Poate din cauză că e prea multă agitaţie şi dezordine în viaţa mea. Sau poate din cauză că e prea simplă. Ar trebui să aranjez puţin lucrurile. Măcar de-aş şti cum…


About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la

  1. yuri spune:

    >:D< e greu, dar încet încet toate se vor rezolva.

  2. addicted spune:

    Pastrez distanta standu-ti aproape … >:D<

  3. StntS spune:

    Grasul XXx – Azi nu…

    Asculta melodia e geniala pentru o zi ca asta!

  4. Nu iti face griji,eu am multe zile in care nu am chef de nimeni si de nimic. Join in the club! ;)

  5. loryloo spune:

    Pana o sa iti dai seama cum, noi suntem oricum aici >:D<
    Asculta bine ce zice nenea Marley, every little thing gonna be alright :*

  6. cenusadelumina spune:

    Te inteleg perfect, in zile din astea evit sa fac contact cu cineva.. si ma inchid la mine in casa cu o carte buna si o cana de ceva.. , imi inchid telefonul si astept sa treaca tot :)
    Incearca sa iti ocupi mintea cu altceva, sa te ocupi de tine, sa uiti de tot.. poate sa pleci la o plimbare.. sau sa faci altceva…

    Si sper sa te simti mai bine >:D<

  7. Asculta cu sufletul aceasta melodie pe care i-am daruit-o si prietenei Loryloo;
    Josh Groban – You Are Loved (Don’t Give Up):

    Enjoy! :)

  8. dark spune:

    totul va fi bine >:D< mwah :*

  9. un nou sens spune:

    revino la bucuriile mici ;)
    va fi bine…

  10. Hai ca o stii..sigur o stii!!! :*:*:*:*

  11. DianaEmma spune:

    Stiu cum te simti… inteleg… cam ceva de genul asta sunt si eu… numai ca din pacate sau din fericire, eu stiu ce trebuie sa fac… dar e greu…

    Ia-ti cateva zile libere, rupe-te de tot si de toti, relaxeaza-te, si poate vei privi suficient de obiectiv lucrurile cat sa iit dai seama ce merge prost…

  12. loryloo spune:

    Delius, n-ai uitat de noi, nu? :-s
    >:D<

  13. La multi ani :)
    Am incercat sa`ti trimit mesaj dar nu merge … cred ca is probleme cu reteaua .

    Sa fi iubita si sanatoasa !
    Toate dorintele si visele sa-ti devina realitate :)
    Ai grija de tine :)

    Te pupam, Cryss si Alex

  14. klausen1976 spune:

    senzationala piesa lui Marley …
    a completat perfect o scena dintr-un un film de exceptie : I Am Legend …

Lasă un răspuns

