HELP ME !

Cine are cont pe Paypal sau Alertpay ?  Sau daca stie cineva detalii legate de conturile de acolo ( efectuarea unui cont ) ?!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la HELP ME !

  1. Liviu spune:

    Am eu cont pe paypal. Te pot ajuta cu ceva?

  2. Tudor spune:

    Am eu paypal, ce vrei sa stii?

  3. Delia spune:

    Lasati-mi id-ul vostru de mess intr-un comment. N-o sa aprob commentul, asa ca id-ul nu va fi facut public. Sunt mai multe de discutat, deci nu putem vorbi prin intermediul blogului.

Lasă un răspuns

