BUZZ!!! :))

Băi ciocoflenderilor, ia să-mi spuneţi toţi ziua voastră de naştere.  :-w
Hai, hai! Repejor. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

73 de răspunsuri la BUZZ!!! :))

  1. Gonzo spune:

    16.11.1987

  2. addicted spune:

    E la SECRET.
    Doar V.I.P – urile o stiu, so.. my lil`vip o stii!! :)

  3. StntS spune:

    1st :D A fost ieri ;))

  4. loryloo spune:

    Eu-s prima la raport!! :D 21 septembrie.
    Sa spunem si ce cadouri vrem? ;))

    • Delia spune:

      :)) . Hai biiiine, spune si ce cadou vrei :D . Dar sa fii modesta. :))

      • loryloo spune:

        Vreau…vreaaau… :-? niste boxe mai performante! :)))
        Ca il asculta vecinii mei ( de la vreo 4 case distanta) de dimineata pe Salam… si le-as pune si eu ceva de dulce, dar tot degeaba, ca nu se aude nici pana la cei de alaturi!

        • Delia spune:

          =)) . Misti si tu din buricut de dimineata :)) . O sa fac cheta cu Alina si o sa iti luam niste boxe, astfel incat sa duduie tot orasul tau. :))

        • loryloo spune:

          Imi misc capul in semn de „aah, nu mai suport”, ce buric? :))
          Macar de ar fi niste muzici normale, cu versuri enervante, dar normale… nu numai live-uri cu un vers intreg la 5 min distanta unul fata de altul si in rest numai Daaai, haaai, naaaa, eee :))

    • StntS spune:

      Eu am fost primul care a postat !

    • loryloo spune:

      Nu aparea inca nici un comentariu cand am postat eu. Pana la urma, nu am fost nici eu, nici tu.

  5. antiignorantu spune:

    ce ai papat azi? :)

  6. addicted spune:

    Numai feciorite pe aici!? :)) Facem un club!!!
    Loryloo, facem cheta pentru/cu ce-ti vrea sufletelul. :D
    Dar intai faceti pentru mine ca dintre feciorite eu mi-s prima.

  7. DianaEmma spune:

    Hai ca nu suntem asa multe…

  8. Twenty spune:

    Naspa sa ai ziua in septembrie.. cand incepeti scoala :))

    Oribil..

    Eu o am bine.. in plina vara :)) cand sunt in vacanta/concediu..

    • Delia spune:

      Generala si liceul incep in septembrie. Facultatea in octombrie. :D :))

      • Twenty spune:

        Pai tocmai asta e faza.. cat ai fost copil ti-ai futut zilele de nastere stand in inceputuri de scoala ;)

        • addicted spune:

          Chiar deloc!! Eu mergeam linistita indiferent de zi in excursii cu ai mei si prietenii apropiati. :))

        • DianaEmma spune:

          Eu una nu tin minte sa nu fi sarbatorit vreo zi de nastere.

          Uneori scoala incepea dupa 18.
          Alteori, dupa scoala, mergeam la mine si petreceam ziua de nastere… a mai picat si in week-end-uri… a fost chiar ok cu zilele de nastere.
          Mai ales ca era la inceput si dupa-amiaza, seara, chiar puteai petrece fara grija la tema.
          Dupa 16-17 ani, oricum se faceau zilele de nastere in week-end-uri, deci nu erau probleme cu petrecutul pana noaptea tarziu.

          Desi la un majorat, in martie al anului cu majorate, am plecat de la ora 4 de la petrecere si la 7 dimineata m-am dus la un concurs scolar. =))

          Si chiar puteam conta mereu pe toata lumea la ziua mea, nu veneau cu scuze gen „sunt la tara”, „sunt la mare”, „sunt la munte”… si nici cu scuze gen „avem teme maine la mate” ca nu se dadeau inca teme. :))

    • DianaEmma spune:

      Exact.

      Care scoala? :))

      Ca e terminata de mult.

      Facultatea in octombrie incepe… si in facultate chiar a fost nasol… adica daca vroiam sa invit la ziua mea colegi sau prieteni, jumate era plecati acasa la parinti in vacante… halal!

  9. NightOn spune:

    4 decembrie :P

  10. klausen1976 spune:

    2 februarie

  11. Zeffy spune:

    27 ianuarie… nu vreau cadou, dar daca cumperi sa fie frumeri :P

  12. iulia spune:

    18 mai. Se apropie. Offtopic- Nu stiu de ce trebuie sa completez campurile de fiecare data cand vreau sa comentez. Ai idee?

    • Delia spune:

      Oh, acusi te sarbatorim. :D
      Teoretic, in momentul cand scrii primul comentariu la cineva pe blog, WordPress memoreaza datele completate de tine in acele campuri si pe urma apar de fiecare data cand intri la persoana respectiva pe blog, deci n-ar trebui sa le completezi iar. La mine asa se intampla.

  13. addicted spune:

    Si eu trebe sa le tot recompletez.. :| Cred ca noi suntem niste exceptii! :))

    • Delia spune:

      Hmm, poate ca nu aveti blog pe wordpress :-?? . Sau poate ca e din cauza blogului meu, probleme la setari.
      Cei cu blog pe wordpress, daca la voi e aceeasi problema, sa imi spuneti, ca sa remediez.

      • loryloo spune:

        Datele mele au ramas memorate…

      • Gonzo spune:

        Nu e ceva de genul…sa ramai logat? sau mozilla sa-ti memoreze parola? Nu are de ce sa fie din setarile blogului tau.
        Eu raman logat si nu am nici o problema, chiar si cu blogurile de pe blogspot. Si in general pe orice site, daca te lasi memorat…esti tinut minte (oricum esti tinut minte..indiferent ce faci, doar ca nu stii cine te stie).

  14. Delia spune:

    @ Gonzo : Asta stiam si eu. Eu folosesc Opera si datele raman memorate pe orice blog.

    @ iulia : Probabil tu folosesti Internet Explorer, si el nu memoreaza datele. Opera si Mozilla memoreaza, deci nu stiu care ar fi problema inafara de asta. :) Instaleaza alt browser si poate asa merge.

  15. Liviu spune:

    sa ma mai trezesc eu sa bag aici 13.09.79 ? Cam intru la categoria tatal tau :D
    Si iti transmit un anticipat la multi ani ca sambata nu sunt prin preajma niciunui computer. Pupici si la mai mare! Ce varsta Delia, ce varsta! Ma duc sa-mi plang tineretile pierdute!!! Eh, cam imi aduc aminte de toate bombele prin care umblam la 23 de ani deci nu sunt chiar pierdute ;)

    • Delia spune:

      La 31 de ani consideri ca te incadrezi in categoria varstei tatalui meu? :)) . Tata face anu’ asta 50 de ani, deci… :) Ai putea sa ii fii si tu fiu. ;))
      Multumesc pentru urari! Esti a doua persoana care imi ureaza anticipat „la multi ani” :) . Primul a fost prietenul meu, care ma suporta de fiecare data cand ii spun ca am imbatranit :)) . Nu e mare diferenta de varsta dintre mine si tine. Stii cum e, tu ai trecut prin varsta mea, eu prin a ta inca nu. Dar am timp! Nu ma grabesc deloc ;)) . Trebuie sa stim sa profitam la maximum de fiecare moment al vietii, pentru ca o zi pierduta nu ne-o da nimeni inapoi.

  16. Grapefruits spune:

    daca iti spun, ma pui pe remaind me in telefon si ma suni la anu pe blog? :)

    15 februarie, a doua zi de Sf. Valentin :D

    tii minte?

  17. xaender spune:

    5-septembrie, aceeasi luna …… care anunta sfarsitul vacantei din pacate. :)

  18. dark spune:

    hai sa imi bag si eu nasul pe aici ca nu am mai facut’o de mult, dar nici timp nu prea am:\
    deci ziua e pe 21 aprilie :D

  19. 12 noiembrie :D si anul asta va fi prima data cand imi voi serba ziulica in Bucureeeesti \:d/

  20. milka31 spune:

    31 iulie :D mijlocu verii..cand e toropeala de pe lumee:))

    ps : la multi aniii >:D< imi cer scuze k n'am intrat mai dvrm si nu ti-am urat la timp :( :*:*:*

    • Delia spune:

      Mie mi-ar fi placut sa ma nasc vara, dar ma multumesc si cu sfarsitul primaverii :)) . Bine ca nu-s nascuta iarna. :D
      Merci pentru urare. >:D<

      • milka31 spune:

        noh..ash fi vrut si eu la sfr primaverii:( sau macar iunie..de ziua mea in general lumea pleak in vacanta si nu sunt toti acasa :(
        ps : totusi..mi se potrivesc ca o manusha caracteristicile de leoaica :)) :D
        >D:<

        • Delia spune:

          La sfarsitul lunii iunie e nascut prietenul meu si e foaaarte incantat de asta :)) . Ce-i drept, e mai bine sa fii nascut vara. Parintii te-au conceput iarna, cand stateau in casa ca era frig afara. :))
          Si mie mi se potrivesc caracteristicile zodiei mele. Eu sunt taur :> . Culmea e ca ascendentul meu e in leu, si mi se potrivesc si caracteristicile acestei zodii. ;))

Lasă un răspuns

