Hi Ha Hu ! (5)

Un tanar dintr-un sat trebuia sa se casatoreasca, avand de-acum varsta. Cauta… cauta…
Se indragosteste, vine si arata parintilor aleasa inimii lui. Tatal lui se uita la ea, il lua de-o parte pe fiul sau si-l intreaba:
– De-a cui este ?
– De-a lui Pavalache, tata!
– Pai, in situatia asta nu poti sa te casatoresti cu ea, fiindca-ti este sora. Asta e… imi pare rau… stii valurile tineretii, eu si cu mama ei…
Necajit, tanarul cauta o alta fata. Gaseste, asa ca o prezinta si pe aceasta. Tatal il ia deoparte:
– Este de-a lui Stroe, nu? Nu poti sa te casatoresti cu ea ca-ti este sora. Stii?!? Valurile tineretii, fiule. Imi pare rau.
Necajit, fiul il intreaba:
– Auzi tata? Pe fata lu’ Cristea o stii?
– Da fiule si ea iti este sora!
– Dar pe a lu’ Marin o stii?
– Da!
– Si imi este tot sora?
– Da fiule! imi pare rau… valurile tineretii!
Dezamagit fiul se duce la maica-sa si-i spune:
– Auzi mama nu vreau sa fac scandal in casa, dar tata cand era tanar era armasarul satului! Asta s-a culcat cu toate femeile din sat. Acum cand vreau sa ma insor si eu, imi spune ca nu pot cu aia ca mi-e sora, cu aia nu ca mi-e sora… Ce sa fac, ca am ajuns la disperare?
– A, da-l dracu’ mama si insoara-te cu care vrei ca nici el nu este tactu’…

*

Un fiu isi intreaba tatal.
– Tata care este diferenta dintre logodna si casatorie ?
– Paaai…… ai inteles?
– Nu prea.
– Este ca si cum ti-as darui o biciclete de Craciun si nu te-as lasa sa te sui pe ea pana la Paste.

*

O familie de tineri casatoriti merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se pun la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei:
– Luceafarul meu, adu felul intai.
Dupa ce termina, batranul zice:
– Frumoasa mea, adu felul doi.
Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei:
– Iubirea mea, adu desertul.
Dupa masa, femeile merg la bucatarie, iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran:
– Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i spui cuvinte asa frumoase?
– Sa-mi bag picioarele daca mai stiu cum o cheama!

*

Gheorghe isi inmormanteaza soacra. Vine omu’ nostru acasa si cand sa deschida poarta ii pica o tigla in cap. Gheorghe contrariat se uita spre cer:
– Ai si ajuns, scarba?!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Hi Ha Hu ! (5)

  1. DianaEmma spune:

    Cred ca ar trebuia ca barbatii sa uite mai des numele iubitelor. =))

  2. madalinutza spune:

    :)))=)))

  3. Imi plac prea mult ultimele 2 bancuri =)))

  4. addicted spune:

    Vand ecusoooooane pentru barbati!!! :))

  5. Liviu spune:

    Oricum, dupa postul ala despre apocalipsa Romaniei ai detensionat bine situatia :) Bune bancuri… si da Un Nou Sens, te sustin: domnisoarelor, doamnelor, purtati un ecuson! Nu de alta, dar frumusetea rapitoare de luceferi pe care o purtati ne poate face sa va uitam numele!

    • Delia spune:

      Cand sunt prea multe, le cam uiti numele. :)) Si ca sa nu gafezi in momentul cand esti cu una din ele, preferi sa le alinti in diferite moduri. :))

  6. Buna,

    Ai o leapsa la mine pe blog si-un premiu.
    Te astept cu drag.

    Miana

Lasă un răspuns

