Let’s play !

Cine găseşte cele mai multe diferenţe primeşte un premiu. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Let’s play !

  1. coyotelie spune:

    totusi un indiciu, cam cate diferente sunt? :P

  2. coyotelie spune:

    8 diferente am gasit, dar mai revin si le renumar :D

  3. Delia spune:

    @ addicted & yuri :

    Commenturile voastre sunt ratacite :)) . Dati click pe poza daca vreti sa le vedeti.

  4. coyotelie spune:

    1. norul de langa copac
    2. copacul de langa casa
    3. geamul de la casa
    4. cercelul galben
    5. scrisul de pe evantai
    6. „coada” evantaiului
    7. floarea de langa trotuar
    8. „flacarea” de pe haina
    9. floarea verde de pe rochie
    10. piatra

  5. yuri spune:

    Ce piatră? :) Nu o văd :P

  6. Delia spune:

    Hmm. Ei lasa ca next time nu mai dau accept la commenturi decat la final. Voi „furati” una de la alta. :)) Am sa vad eu cum impartiti voi premiul. :D

  7. addicted spune:

    Haa!! Dar eu am fost prima care a ghicit!! :((
    NU impart nimic cu nimeni. MINE all MINE!! :D

  8. Delia spune:

    Pfff. Atunci o sa dau un premiu la fiecare. :)) Na! :D Sa fie toata lumea multumita. :D

  9. loryloo spune:

    Mai vreau joculeet, ca n-am fost la timp :(
    Si asa, sa nu dai accept pana la final, ca eu o sa le ghicesc pe toate si fetele o sa fure de la mine [-(

    • Delia spune:

      :)) . Bine, bine, tu Powerpuff girl :D . O sa mai pun un joculet si n-o sa dau accept la comentarii decat la final. :D

Lasă un răspuns

