Hi Ha Hu ! (2)

… pentru amuzament  :)) 

Sursa: Twenty

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Hi Ha Hu ! (2)

  1. addicted spune:

    Hei sis? whatcha doing!?? Sleepin`huh? Waaaaaaaaaaaaaaaaaaakeeeeeeeeeeeee uuuuuuuuuuuuupppppp. :))

  2. coyotelie spune:

    le-am mai vazut candva. sunt mega amuzante:)) dar parca era si cu banana un filmulet separat…

  3. yuri spune:

    Nu suport portocala asta :P Mă enervează maxim :)

  4. Hi Ha Hu! :P
    M-au binedispus fructele tale galagioase! ;)
    Adica ale tale si ale lui Twenty. :)

  5. xaender spune:

    L-am vazut mai de mult si mi s-a parut foarte amuzante. Primul care l-am vazut a fost cel cu Saw.Si cred ca este cel mai bun.

  6. loryloo spune:

    Arata destul de freaaaky :D

  7. Uite si varianta romaneasca, cred ca o stii :))

Lasă un răspuns

