Ce te învaţă nevasta ?!

Băieţi, înainte de a vă pune pirostriile, citiţi următoarele :))  :

Nevasta te învaţă despre fericire: să te duci la mă-ta! Sigur se bucură când te vede.
Nevasta te învaţă despre punctualitate: nu mă intersează câte beri ai băut, tu trebuia să fii acasă.
Nevasta te învaţă despre nudism: plec de aici şi te las în curu’ gol. 
Nevasta te învaţă despre nulitate: tu fără mine eşti un nimeni.
Nevasta te învaţă despre creare: eu te-am făcut bărbat.
Nevasta te învaţă despre dureri: nu am chef, mă doare capul.
Nevasta te învaţă despre mobilitate: ce-ţi fug ochii după curu lu’ aia.
Nevasta te învaţă despre oţet: ce acră poate fi mă-ta !
Nevasta te învaţă despre ordine: m-am săturat să tot adun după tine.
Nevasta te învaţă despre botanică: nu mi-ai mai cumpărat o floare de nici nu mai ştiu cum arată.
Nevasta te învaţă despre jurământ: zi să mori tu că n-ai băut nimic ?
Nevasta te învaţă despre geneză: încă nu s-a născut ăla care să dea în mine.
Nevasta te învaţă despre munca în exces: cam multe şedinţe peste program ai tu.
Nevasta te învaţă despre greşeli: a fost greşeala mea că ţi-am făcut toate poftele.
Nevasta te învaţă despre transformare: când te-am luat erai slab ca o aşchie, acum eşti gras ca un porc.
Nevasta te învaţă despre raţiune: când îţi vine să mă înşeli, să te gândeşti bine la ce pierzi. 
Nevasta te învaţă despre dicţie: vorbeşti exact ca mă-ta!
Nevasta te învaţă despre necesitate: trebuie să aduci mai mulţi bani în casă.
Nevasta te învaţă despre sărbători: vezi că vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos !

sursa

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● din viata, ● Read & Learn. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ce te învaţă nevasta ?!

  1. coyotelie spune:

    ce-mi place, am ras cu lacrimi :))

  2. addicted spune:

    Poor little creatures. :))

  3. Pe cateva dintre ele le stiam =)) uite, mai sunt si chestiile de genul:

    1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA
    „Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am terminat de facut curat”

    2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA
    „Roaga-te sa iasa pata aia din covor”

    3. Mama m-a invatat ce e LOGICA
    „Pentru ca asa am zis eu,de-aia”

    4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA
    „Daca cazi de pe hinta si iti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras”

    5. Mama m-a invatat ce e IRONIA
    „Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pt care sa plangi”

    6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL
    „Uita-te la murdaria de pe ceafa ta ”

    7. Mama m-a invatat ce e VREMEA
    „Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea”

    8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA
    „Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”

    9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII
    „Eu te-am facut,eu te omor!”

    10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI
    „Nu te mai comporta ca taica-tau”

    11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA
    „In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu”

    12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA
    „Asteapta numai pana ajungem acasa”

    13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI
    „O sa ti-o primesti cand ajungem acasa”

    14. Mama m-a invatat ce e UMORUL
    „Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine”

    15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT
    „Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata”

    16. Mama m-a invatat ce e GENETICA
    „Esti exact ca taica-tau”

    17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC
    „Inchide usa dupa tine. Ti de pare ca te-ai nascut intr-un cort?”

    18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA
    „Cand o sa fii de varsta mea, o sa intelegi”

    19. Si preferata mea, mama m-a invatat ce e JUSTITIA
    „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact ca tine”

  4. klausen1976 spune:

    ar trebui sa treceti asta pe spatele certificatului de casatorie :) :) :)

  5. dandelion spune:

    propun alt titlu: „ce te invata ex-nevasta?!”

Lasă un răspuns

