Find out something else about me

UPDATE!  Răspunsurile finale. :D

Fur de la Creţulin, ceea ce a furat de la yuri, care la rândul ei a furat de la igaveuponlife :)) . Răspunsurile se dau cu A (adevărat), sau F (fals).
Alina e rugata să răspundă ultima, pentru a nu influenţa răspunsurile celorlalţi. :))
Răspunsurile corecte vor fi afişate în 48 de ore. :D 
Premiu’ 1 : un pepene, jeleuri.
Premiu’ 2 : o îngheţată.
Premiu’ 3 : un CURcubeu. :))

1. Sunt singură la părinţi.( F ) – Am un frate, mai mic cu 1 an. E mai mic doar la ani. :))
2. Am un câine.
– ( F ) – Nu am :( . Însă îmi doresc. 2 chiar. :D
3. Îmi plac delfinii. –
( A ) – Foaaaarte mult. Când eram mică şi am fost la Delfinariul din Constanţa, vroiam să mă bag în bazin să pun mâna pe Mark, delfinul care a murit :( . Îmi doresc să fac şi scuba diving, să înot alături de ei. :D
4. Colecţionez perne decorative. – ( A )
– Până acum am 3. Şi sunt d-alea faaaine :D . Aşa că dacă vreţi să-mi faceţi cadou, acum ştiţi care e una din variante. :))
5. Merg des la solar. – ( F )
– Nu merg la solar. Aş merge dac-aş avea voie, dar medicul mi-a interzis. Antiignorantu, sunt conştientă de ceea ce ai spus tu în comment. :)
6. Îmi plac fructele de mare. – (A) –
Daaa. Foarte mult. În special creveţii şi caracatiţa. :D
7. Parfumul meu preferat e D&G – The One. – ( F ) –
Parfumurile mele preferate sunt: Roberto Cavalli – Just Cavalli (ala portocaliu) şi Lacoste – Pour femme.
8. Nu îmi place prăjitura  Tiramisu. – ( F ) –
E prăjitura mea preferată. Yuri, acum ştii ce prăjitură să-mi iei. :))
9. Beau băuturi acidulate. – ( F ) –
Deloc. Bea Twenty al meu şi pentru mine. :))
10. Port lentile de contact. – ( F ) –
Doar ochelari de vedere.
11. Nu mă deplasez nicăieri fără maşină. – ( F ) –
Merg şi cu maşina, însă mersul pe jos face piciorul frumos. :))
12. Vreau să am ochi căprui. – ( F ) –
Nu am nevoie. Îi am pe-ai lui. :)
13. Culoarea care îmi place cel mai mult e portocaliu. – ( F ) –
Roşu.
14. Băutura mea preferată e Baileys. – ( A ) –
Ăsta e un subiect delicat :)) . Aş bea zilnic câte o guriţă la cât e de bun. Aş spune sticlă, ca să nu zic bax, dar siiiigur cineva iar va spune că-s beţivancă. :”> :))
15. Fructele mele preferate sunt căpşunile. – ( A ) –
Combinate cu frişcă… yummy  =p~
16. Fumez. – ( F ) –
Am fumat. M-am lăsat acum 1 an. Şi nu pufăi pe ascuns! >:P
17. Ştiu să înot. – ( A ) –
Atât cât să mă menţin la suprafaţă şi să nu mă duc ca toporu’ la fund. :))
18. Ador apusul de soare. – ( A ) –
Foarte mult!
19. Mă uit lejeeeer la filmele horror. – ( F ) –
Cred că glumeşti :)) . Nu mă uit nici în timpul zilei :)) . Dacă mă uit noaptea, trebuie neapărat să fie cineva lângă mine.
20. Îmi doresc gemeni. – ( F ) –
Un băiat şi-o fată, dar NU gemeni. :D

Clasament :

1. Alinushkaya – 18
2. Loryloo & Yuri – 16
3. NightOn – 14
4. Coyotelie – 13
5. Chocolate Follie – 3  ( ea nu a completat toata lista, dar o premiez :D ; a spus doar 3 dintre ele si le-a nimerit :D )

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la Find out something else about me

  1. coyotelie spune:

    1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. F
    7. A
    8. F
    9. A
    10. F
    11. F
    12. F
    13. F
    14. F
    15. A
    16. F
    17. A
    18. A
    19. A
    20. A

  2. addicted spune:

    Bai, noi cei dintai suntem cei din urma!? :( Mrrr ..

  3. antiignorantu spune:

    solarul….. este nociv…… o sa ti dai seama cat mai curand… afecteaza creierul … prin alte organe….

  4. Twenty spune:

    This is very easy :D

  5. loryloo spune:

    Si tu tot astazi? :))
    Am pus si eu, ne-am sincronizat.

    Hai sa imi incerc norocul si aici, desi locurile 1 si 2 sunt adjudecate :D

    1 a
    2 f
    3 a
    4 a
    5 f
    6 f
    7 f
    8 f
    9 f
    10 f
    11 a
    12 f
    13 f
    14 a
    15 a
    16 f
    17 a
    18 a
    19 f
    20 a

  6. Delia spune:

    @ Twenty & addicted :
    Puteti sa postati si voi raspunsurile, dar o sa le dau accept la sfarsit. :D

  7. addicted spune:

    Cu/in speranta ca altii mi-au ras fetisoara ( Twenty in special!!!! ) pun si raspunsurile mele ( am fost fortata sa stiti.. :( ) :

    1.F
    2.F
    3.A
    4.A
    5.F
    6.A
    7.F
    8.A!!!!!
    9.F
    10.F
    11.F
    12.F
    13.F
    14.A
    15.A!!!!
    16.F.
    17.A
    18.A
    19.A
    20.F

  8. yuri spune:

    1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. F
    7. F
    8. F
    9. F
    10. F
    11. A
    12. F
    13. F
    14. A
    15. A
    16. F
    17. F
    18. A
    19. F
    20. F

  9. NightOn spune:

    Hai ca incerc si eu :P
    1. A; 2. F; 3. A; 4. A; 5. F; 6. F; 7. A; 8. F; 9. F; 10. F; 11. F; 12. F; 13. F; 14. F; 15. A; 16. A; 17. A; 18. A; 19. F; 20. A.

  10. Twenty spune:

    1. Sunt singura la parinti. F
    2. Am un câine. F (N-are.. dar vrea sa aibe)
    3. Îmi plac delfinii. A
    4. Colectionez perne decorative. A
    5. Merg des la solar. F
    6. Îmi plac fructele de mare. A
    7. Parfumul meu preferat e D&G – The One. F
    8. Nu îmi place prajitura Tiramisu. F
    9. Beau bauturi acidulate. F
    10. Port lentile de contact. F
    11. Nu ma deplasez nicaieri fara masina. F
    12. Vreau sa am ochi caprui. F (N-are nevoie.. ii are pe-ai mei)
    13. Culoarea care îmi place cel mai mult e portocaliu. F
    14. Bautura mea preferata e Baileys. A
    15. Fructele mele preferate sunt capsunile. A
    16. Fumez. F ( sper.. sa nu pufaie pe ascuns :)) )
    17. Stiu sa înot. A
    18. Ador apusul de soare. A
    19. Ma uit lejeeeer la filmele horror. F
    20. Îmi doresc gemeni. F

  11. Nu vreau sa ma gafez, pentru ca nu mi te stiu de mult timp :”> dar pun pariu pe premiile pe care le oferi ca nu mergi la solar, ca iti place tiramisu si ca nu fumezi :D

  12. yuri spune:

    Mai e mult până afişezi rezultatele? :D

  13. loryloo spune:

    Mai asteptaaam?! :D

  14. Delia spune:

    @ yuri & loryloo :
    Azi, azi. :D :*

  15. addicted spune:

    Cata asteptare, cate emotii… eu nu vreau sa stiu, na! :D

  16. loryloo spune:

    Bun bun, cand vin de la facultate, la tine intru prima data! :))

  17. addicted spune:

    Ieeei Twenty ai scapat de bataia cu rigla iar eu pap inghetaaaaaaaaaaaaaaata. :D

  18. Twenty spune:

    Eu vreau premiul in privat.. cand vom.. :”>…

    …manca pepene si jeleuri (numai la prostii va ganditi) :D

  19. yuri spune:

    Mmm… m-am descurcat binişor :)

  20. loryloo spune:

    Iabadabaduuuuuuuu :D
    Eu am castigat fix locul pe care il voiam, doar am spus ca 1 si 2 sunt luate… avand in vedere cat iti sunt de apropiati cei 2, se intelege… deci strict din blogosfera, cum ar veni, sunt cam pe primul loc.. yey! :D Bine, bine, chiar de nu credeti la fel, lasati-ma sa ma simt bine macar :)) :*

Lasă un răspuns

