Altă lepşuţă

Goooood mornin’ everyone ;;) . Eh, nu prea mai e morning, pentru că deja e 13:30 ;)) . Azi m-am trezit binedispusă. Şi fericită. Chiar dacă am avut un vis ciudat şi nu prea plăcut. Deh, nu-l bag în seamă :D .  Azi mă simt ca un copil. Simt nevoia să alerg desculţă prin ploaie, pe dealurile din spatele casei bunicilor, aşa cum făceam când eram mică. Daaaaar, afară nici nu plouă (deşi e cam înnorat; apropo, ne-a părăsit noru’ de cenuşă ?), nici nu sunt la bunici, nici nu mai sunt mică.

Like always, sisu’ meu fâşneţ se gândeşte la je :D . Şi m-a onorat c-o leapşă. :D

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?
Mi-au venit în gând versurile astea: „Bună dimineaţa. Te iubesc. Zi de zi de tine mă îndrăgostesc.”

2. Care sunt sporturile tale preferate şi care dintre ele le practici?
Frecat menta, vorbit la telefon mult şi des, până târziu în noapte. Mai bine zis până târziu în dimineaţă :)) . Acum serios… Îmi place fotbalul, patinajul. Hmm, ce-mi mai place? Ah da, să nu uit de saltul cu parapanta, bungee jumping :))) . Sunt tot sporturi…extreme :> . Culmea e că niciun sport din astea nu-l practic, deocamdată. La fotbal îmi încercam talentul când eram în liceu, la ora de sport.

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc!” şi cui?
Acum cateva zile.

4. Care este melodia care o cânţi sub duş?
Păi, eu cânt. Cânt prin baie, pe unde apuc şi eu. Deci cânt. :))

5. Care este culoarea ta favorită?
Hmm, n-am o culoare preferată.

6. Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?
Nu. Mă plac şi mă suport aşa cum sunt :) . Dacă m-aş schimba, n-aş mai fi EU. Prietena mea Andreea, mereu îmi spune: „Off Delia, e greu să fii tu.” :))

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?
Aş vrea să spun „noaptea când mă bag în pat să dorm”, însă n-am cum. De ce? Pentru că nu (prea) dorm noaptea. Momentul meu pentru somn e when the sun rise and shine. :))

Leapşa se îndreaptă cătreeeee:

De ce lor?! Pentru că nu au primit niciodată o leapşă din partea mea. :)
În rest, leapşa poate s-o ia cine vrea. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

43 de răspunsuri la Altă lepşuţă

  1. Alexandru Husaru spune:

    Mulţumesc pentru leapşă, o să mă gândesc la ea, dar nu promit că voi răspunde!
    Zi bună, colţ de suflet!

  2. Si asa nu mai stiam despre ce sa scriu azi :P Incerc sa ma ocup acum de ea ;))

  3. Pingback: Leapsa – amanunte despre mine ;) « Nimic nou si totusi…..

  4. Twenty spune:

    UNUL din motivele pentru care e buna de nevasta:

    Delia:”Îmi place fotbalul..” + ca se uita la aceleasi seriale ca si mine, deci celebrul duel meci vs telenovela is off :))

    „Ah da, să nu uit de saltul cu parapanta, bungee jumping” – unul din motivele „de ce o fac nebuna ?” :))

    Cum n-ai ma culoare ? Parca ziceai ca-i redu.

    PS: Cand va vad ca toti dati lepse una alteia imi vine in cap doar oracolul ala celebru pe care-l tot foloseati cand erati tzanci ( a nu se intelege taranci ;)) ). Fetitelor care sunteti fetite ;))

    Cam asa am unele nopti cu ea:

    hai ca mai si glumesc ;))

    • Delia spune:

      Daaa baby, hai ca ai nimerit faza cu filmuletu’ :)) . Costica, dormi? :)))))

      Am/ai uitat sa precizez/i de faptul ca pocnim seminte in timp ce ne uitam la meci, tu bei bere, iar eu…apa/suc. Mda, mai mult apa decat suc. :)) Si eventual fur o gura de bere de la tine. :D
      Cat despre telenovele… screw them. :D Fotbalul rulle. :> Clar! Cred ca la batranete ma voi uita tot la meciuri, nu la telenovele. :))

      Paaai, redu e culoarea care-mi place cel mai mult, dar nu e neaparat my fav colour.

      Pot sa spun ca aveam si eu oracol cand eram mica?! :”> :)))) Asta fiind prin generala :D . Dar bineinteles ca nu le mai am. A avut mama grija sa arunce tot. Like always :-L .

    • Delia spune:

      Apropo, vezi ca diseara e Sherlock Holmes night. :))

  5. Twenty spune:

    Da, stiu.. Nu uiti a ? :)) Tre sa faci 1-1 dupa ce-am vazut pe-al meu :D

    Arunca-i si tu sa vada cum e :)) Poate asa nu mai face..

  6. Twenty spune:

    Oricum mie-mi place de socrela.. mai ales ca intreaba de mine.. si vrea sa-mi puna masa mereu :))

  7. addicted spune:

    Hai sisule, cand plojam amandoua pe gheata si cand te fac la un fotbal( pana si astea ne plac la amandoua giiiezaaaz!!!! ) !?
    Siii.. auz`drace? Pot sa-i cer viitorului mic mare star aka Twenty prietenia!? :)) Sa va am pe amandoi in… oracol. :))

  8. Twenty spune:

    Se bat „fetili” pentru mine :”>

    ;))

  9. Twenty spune:

    Lasa-i pistruii in pace.. Orice tine de ea belongs to me >:)

  10. Delia spune:

    :”>
    Deci I’m private property. :”> :D

  11. addicted spune:

    Racule care esti!! Esti fix NoName in picioare.Nici un fir de par nu impartiti/dati si altora! ( si taaaare rau ne pare, ntz ntz, look at me, ma zvarcolesc pe jos! ) . Roooaaarrrr :))

  12. Delia spune:

    @ addicted: Pai n-ai zis tu de raci ca-s loiali, iubitori, fideli, etc etc ?! :)) . Vezi sa nu ametesti de la zvarcolit. :))

    Apropo, NoName e prietenul ei. :))

  13. addicted spune:

    Nu ametesc, ca-n timp ce ma zvarcolesc fug si dupa coada! :))
    Deci racii sunt cei mai grozavi oameni, cei mai iubitori, loiali, fideli siiiiii…. GELOSI!!! :)

  14. addicted spune:

    Noooo nici nu aveti obiceiul de-a fi pe cine nu trebuie, indiferent de aveti motive sau nu. :)) Logic nu e d-aia intinsa la extrem/e, e d-aia cute. :D

  15. Twenty spune:

    Si daca nu suntem parca le vezi „Aolo da ce indiferent esti.. aolo aolo” :))))

  16. Delia spune:

    Pai da. :)))
    Ce sa mai.. e „grele” cu femeile. :”> :))

  17. addicted spune:

    Pai daca obisnuiesti ” aolooo-ul aka Delius ” cu, caracterul asta ,cu scumpa gelozie normal c-atunci cand dintr-o data nu mai esti zice ca esti indiferent si are impresia ca something is wrong ( desi tu probabil batut fiind la cap ca esti gelos vrei doar sa te schimbi. ) :))

  18. Delia spune:

    El se referea la general, nu la mine. :))
    Bai, gelozia e binevenita, e buna, insa sa nu fie in exces si dusa la extrem.

  19. addicted spune:

    Si eu vorbeam la general ,da? Ca oricum toate suntem la fel… un MISTER. :)))

  20. addicted spune:

    ..chin, mare chin pe EI! :))

  21. loryloo spune:

    „Păi, eu cânt. Cânt prin baie, pe unde apuc şi eu. Deci cânt.”
    Asta e citat din clasici cumva? :))
    Gen Naomi? :))
    Eu-s la pamant cu „vedetele” astea, abia le recunosc, dar parca totusi faza asta am auzit-o pe undeva :D

  22. milka31 spune:

    partea cu tipu kre zice ” cant in baie ..cant pe unde apuc” am auzit-o la megastar la preselectiile alea:))

    mersi mult pt leapsa :x o sa incerc sa o rezolv zilele astea..asa..printre invatatul pentru delf :”>

    >:D<

  23. Pingback: Al doilea set de intrebari … « Silence's Blog

  24. madddz spune:

    Saru-mana mult Delia, am sa scriu weekendul asta sper. :) :*

Lasă un răspuns

