The truth about smoking

Na! Sa tot fumati…  NOT!

sursa

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la The truth about smoking

  1. yuri spune:

    Sugestivă poza :)

  2. iulia spune:

    Eh, eu abia m-am lasat de o saptamana si pana aseara n-am avut pofte. Dar am reusit sa ma abtin, desi toti fumau langa mine. E greu tare sa te lasi, sa stii… Si acum parca e searbada cafeaua fara tigara.

    • Delia spune:

      Adevarat. E cam searbada cafeaua fara tigara. Fumatorii stiu la ce ne referim. Acelasi „gust” il aveam si eu cand beam cafeaua fara tigara, dupa ce m-am lasat de fumat. Acum nu mai beau nici cafea :) . Eu am fumat aproape 3 ani, si am facut foarte bine ca m-am lasat. Pierdere de bani, sanatatea mea, tenul meu, parul meu, hainele mele, cate si mai cate… Culmea e ca acum nu prea mai suport fumul de tigara. :))
      Stiu ca e greu, dar nu si imposibil. Felicitari pentru vointa! Sper sa reusesti sa te abtii si sa nu mai atingi tigarile. Si tatal meu s-a lasat de fumat de la Craciun. Dupa luuuungi lupte seculare cu el, certandu-l si spunandu-i sa se lase, desi eu fumam, dar deh, atunci parca-mi pasa mai mult de el decat de mine.

  3. addicted spune:

    Hmm cele 2 ex mere arata ca doua smochine iar mie-mi plac smochinele! :)
    BUT, n-as vrea sa ajung ca ele ..

    • Delia spune:

      Smochinoaso ;)) . Mie nu imi plac smochinele. DELOC! :D

      • addicted spune:

        Uite cine vorbeste… portocalinoasa si capsuninoloasa ( wtf!? ).
        Respir usurata! E bine ca nu ne plac chiar ACELEASI chestii. ( oricum halesc o dat`la 3 ani si atunci doar 2, ca-mi raman fixate alti 3 ani pe dinti. )

        • Delia spune:

          Mai bine portocalinoasa si capsuninoloasa, decat smochinoasa. :D
          Da, macar in privinta asta ne deosebim putin :)) . Sunt sanse ca ai nostri sa nu fi facut ‘prostioare’ in tinerete ;)) . Desi, sunt mai multe asemanari decat deosebiri. Asemanari fiind o multime, si deosebiri…una singura. :D

  4. DianaEmma spune:

    Si mai sugestive sunt pozele cu plamani de fumatori.
    Nici macar nu mai arata ca organe interne, ci ca un maldar de negreala… si asta chiar si la oameni care fumeaza putin…

    • Delia spune:

      Nefumatorii sunt (la fel de) predispusi bolilor cauzate de tutun/fum de tigara daca stau in preajma fumatorilor. De inhalat tot inhalezi ceva, si anume fum. Si asta e la fel de daunator.

      • DianaEmma spune:

        Eu din fericire n-am mai stat de mult in fum de tigara.
        Cred ca daca as inhala acuma mi s-ar face incredibil de rau dpdv respirator ca nu sunt deloc obisnuita…

  5. Eu am incetat sa fumez un 1 si 3 luni! E mult! ;))

  6. klausen1976 spune:

    cred ca ar putea fi folosita si pentru dependentele/dependentii de „solar”, de exemplu :)
    stiu cateva persoane …

    • Delia spune:

      Da, ar fi o idee. Si solarul e nociv. Majoritatea sunt constienti de acest aspect, insa ii intereseaza mai mult „sa arate bine”. Frumusetea o poti recupera prin diverse mijloace, insa sanatatea nu.

  7. loryloo spune:

    Ia sa luati exemplu de la mine. Eu nu fumez de… 21 ani jumate! :D

  8. Bai cutiş dă-o-ncolo de treabă ,de câteva zile mă laşi aici singură să hâââââcâi cu o sticlă de vin şi-o bere !! Sunt doar eu şi norul câcăniu în dungi. Suferim de… dor, de tlc şi alcoolismo acuto-viralo-ameţească. Da! Se transmite, aşa ca.. te aştept. :))

  9. Sink spune:

    foarte tare poza ar trebui sa aibe efect asupra fumatorilor sa inteleaga si ei ca nu trebuie sa fumezi!!!

    • Delia spune:

      Pai asta era si scopul pozei. Pentru a-i determina pe fumatori sa constientizeze si mai mult ca „tutunul dauneaza grav sanatatii”. Insa sunt unele persoane care, orice reclama ai face, ei tot fumeaza. Poate pentru ca nu le pasa, sau nu pot sa renunte la tigari, desi a doua varianta mi se pare stupida. Nu exista „nu pot”. Mai degraba „nu vreau”.

Lasă un răspuns

