Funny (2)

… pentru inceput de saptamana, ca sa (va) mearga bine. :-)
… sau cand sunteti tristi/suparati, press play la acest clip. :D

Sis nătăfleţ , recunosti ? :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Funny (2)

  1. Nice spune:

    In cazul meu a avut efectul scontat. Rasul lui e molipsitor. :) O saptamana buna si tie!

  2. yuri spune:

    Hai că a obosit de la atâta râs, gâfâia când a ajuns la sfârşit filmuleţul =)) Bestial puştiul, am râs cu lacrimi, are un râs tare plăcut :)

  3. addicted spune:

    Da, TE recunosc! :)))
    O sa-mi rasune in cap rasul asta tooooata ziua! :)
    Huuug!!

  4. The gossip one spune:

    molipsitor pustiulica, are un ras incredibil :x si e si el o papusica de bebelus :X:X

  5. addicted spune:

    E la moda sa fii dus la zona zoster .. app. am trecut si eu astazi prin acea zona! NU MAI VREAU. :)

  6. loryloo spune:

    Stiam pustiul, n-ai cum sa nu razi in acelasi timp cu el auzindu-l ! :))

  7. Stiu filmuletzul de ceva timp :)) De obicei incep si eu sa rad cu el inca din primele secunde =)) e foarte scump bebe’ul

  8. sedussa spune:

    tare pustiu’ am ras cu lacrimi :))

  9. De cate ori il vad rad! :)

    Procopseala cu un astfel de bebe este pe timpul zilei.
    Noaptea nu se stie poate ca plange la fel de tare cum rade! :lol:

    • Delia spune:

      Pai asta era si ideea. Pe timpul zilei sa rada, nu sa planga. Iar noaptea sa doarma precum un ingeras pe norisori. :D Eu nu am fost (prea) galagioasa cand eram mica, deci sper sa-mi semene. ;))

  10. Delia spune:

    @ sedussa, loryloo & Chocolate Follie :
    Hai sa radem impreuna. :))

  11. un nou sens spune:

    Dragutz! Apropo vezi ca ai un premiu…

  12. coyotelie spune:

    cu ce pofta poate sa rada micutul:D
    mersi, e molipsitor,si acum ma mai doare burta de la atata ras

  13. Twenty spune:

    Daca era pe bune faza asta cu febra.. la cat am ras cu tine trebuia sa am abdomen ca Gerard Butler in 300 :))

  14. Twenty spune:

    Depinde de cum ma simt :D.. vedem diseara :D

  15. Pingback: Candies. Lots of sweet candies. « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

Lasă un răspuns

