Seats to be reserved for girls

Lepsuta, lepsuta. Mai am inca vreo 3 de onorat. Nu mai fac fata :)) . Oricum n-am uitat de ele. Multu’ pentru aceasta leapsa,  Taietica mea &  Ciocolatica mica si sweet .

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
Nu ma spal cu apa de la robinet, ci cu apa tonica aplicata cu o discheta demachianta. Apa de la robinet imi usuca fata.

2. Ce fel de ten ai?
Ten normal.

3. Cu ce iti cureti fata?
Demachiant si toner (apa tonica) – Bourjois Paris; gel de curatare cu aloe – Oriflame.

4.Ti-l exfoliezi?
Odata pe saptamana.           

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Bourjois, Nivea, L’Oreal, Garnier.

6. Ce crema folosesti?
Am 5 :)) . 2 de la Avon – Liiv botanicals, 1 de la Nivea, 1 de la Garnier – Total fresh. Dar momentan folosesc o crema de la Herbagen cu red grape. E suuuuuper buna. V-o recomand. :D

7. Ai pistrui?
Deh, 2 rataciti pe nas. Si-s mandra de ei :> :)) . Cica aduc noroc. Haaaaaa fasneato, tu n-ai. :D

8. Folosesti crema pentru ochi?
Am un gel cu Aloe, dar nu prea il folosesc. Nici nu stiu daca nu cumva a expirat pana acum. :))

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
N-am fost si nici nu sunt :> . Pot sa spun ca sunt norocoasa in privinta asta.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Nope, am mentionat mai sus ca nu am probleme cu acneea.

11. Ce fond de ten folosesti?
Maybelline Affinitone (Creamy Beige)  :D

12. Dar anticearcan?
De aproape 5 luni il cam folosesc. Daca pierd noptile… :))

13. Ce nuanta a pielii ai?
Mai deschisa. As fi vrut eu sa fiu creola. :-<

14. Ce crezi despre genele false?
Stiu ce a patit o prietena cand a trebuit sa le indeparteze. Genele naturale au fost smulse odata cu cele false. Deci no way! Desi as avea nevoie uneori. Nu am genele foarte lungi, din pacate. Iar alea false iti fac o privire gen ;;) .

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Ei fas. Unde scrie asta ? Da, am auzit. Eu il schimb cand se termina.

16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline Volum Express Lift Up mascara. :D

17. Sephora sau Mac?
Ambele.

18. Ai un card Mac Pro?
Am pe naiba. :))

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Degetele :)) . Machiajul iese mai reusit asa :> . Cel putin in cazul meu.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Baza de machiaj, foarte rar. In general, crema hidratanta de zi. Primer, nu.

21. Dar pentru fata.
Pai despre fata era vorba.

22. Care este culoarea de fard preferata?
Negrul ma avantajeaza pe pleoapa superioara. Am ochii albastri. Deci va puteti da seama de contrast. :> In general culorile pale.

23. Folosesti creion sau tus?
Creion. Am observat de curand ca ma avantajeaza si tusul. S-ar putea sa fac o experienta. :))

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
O faceam des, inainte sa ma perfectionez in arta machiajului. :))

25. Ce crezi despre pigmenti?
Pistruii pot fi considerati pigmenti? :)

26. Folosesti machiaj mineral?
Nope.

27. Care e rujul tau preferat?
Nu folosesc ruj. Doar balsam de buze. Pentru a fi moi si catifelate. :D

28. Dar lipgloss?
Folosesc si d-asta. De obicei vara, pe timpul serii.

29. Care e blush-ul tau preferat?
Deocamdata nu folosesc.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Never ever.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Hellooooooo… Carei fete nu ii plac ?!

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Exista asa ceva in Romania ? Nu cred.

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nuuu. Dar as vreaaaaa. So, cine ma invata? ;;) :D

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Cand ma grabesc. :))

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Machiajul in exces, si rujul ROZ de pitzi. :))

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Culorile aprinse si cele neutre sunt potrivite pentru seara. Culorile pale, pentru zi.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nicole Scherzinger si Jessica Alba. Parerea mea. :D

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fondul de ten. Toate fetele sunt de acord cu mine. :))

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Uneori.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Cum a spus addicted… Depinde de stare, de perioada, de cantitatea de fericire, de nervi, etc. Desi dimineata, cand ma trezesc, imi place de mine :> . Nu se sparge oglinda cand ma privesc. :)))

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Hmm. Fiecare brand are cate un produs pe care-l consider foarte bun.

42. Ce crezi despre makeup?
Ce s-ar face femeile fara el ?! Un machiaj aplicat corect, schimba radical o femeie. Makeup-ul face minuni. :))

***

Leeeeepsuta merge mai departe, catre toate fetele din blogroll :) . TOATE ! Cu exceptia celor care mi-au inmanat-o. :D Asa ca, take a look, si vezi daca te afli acolo. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Seats to be reserved for girls

  1. Dumnezeule :)) cata informatie .. e cam scary ( si eu sunt fata) apai daca baietii s-ar uita la asta ar zice inca o data ca fetele sunt greu de descifrat. :))))

  2. igaveuponlife spune:

    Punctul 42. e atat de corect… :) Dupa o seara romantica, te duci la ea acasa, iti raspunde la usa si zici: „pe sora ta o cautam…” :)

    • Delia spune:

      :))
      Mie-mi nu-mi plac femeile „vopsite” in toate culorile pe fata, ci alea machiate cat mai natural. Pentru a fi naturale. Strict, fondul de ten si mascara. E suficient pentru timpul zilei. Seara se poate aplica putina culoare pe pleoape si pe buze. Depinde de ocazie.
      Si cand mai vad pustoaicele astea de 15 ani cum sunt boite in fiecare coltisor… :-j

  3. Vai cat imi place si mie Nicole 8-> da, pentru pielea ciocolatie!! ma oftic atat de tare ca nu sunt si eu mai cioara :( bronzul din timpul verii nu prea ma ajuta cu nimic, dar in fine…:-J

    • Delia spune:

      Daaaaaa, eu o invidiez pentru pielea ei precum ciocolata :-< . Aia neagra, desigur. Si mie mi-e ciuda ca nu-s mai ciorex :( . Iar vara, sunt ca tine, nu prea se lipeste soarele de mine. Se prinde greu si se duce repede bronzul :-j :-<

      • Eu am banchetul pe 5 iunie si mi-ash dori sa fiu mai ciocolatie :lol: o sa se vada chiar aiurea daca o sa fiu branza… am eu in plan sa ma bronzez de 1 mai, la padure…dar cine stie cu cate urme de bretele si bretelutze :lol:

        • Delia spune:

          Foloseste crema autobronzanta Johnson’s (Holiday skin Body lotion, cu aloe vera). Nu are un miros placut, dar da pielii o tenta foarte misto. Iar inainte s-o aplici, exfoliaza-ti pielea. Incearc-o inainte de banchet. Poate n-o sa-ti placa. :)) . Mie-mi place. :)

  4. Ah, si mulsumesc ca ai explicat un picutz ce e Pro-Active :”> eu habar nu aveam..:*:*:*:*:*

  5. addicted spune:

    Baaa fideluta eu te bat sa moara Spartacus!! Cum adica? Tot pe Jessica ai afisat-o? Si cum vine asta cu fondul de ten Affintone? Stii ca-i preferatul meu? :)) Si siii si cremele de la Nivea? Ahh tu sigur ma spionezi!! Mrrrr..
    Hai ti hug ca vreau sa-ti fac gradina din pistrui. :))

    • Delia spune:

      Baaaaaiii, cum sa moara Spartacus?! Esti nebuna?! :)) . Am afisat-o pe Jessica pentru ca I like her, ca femeie :D . Stiai asta deja >:P . Nicole la fel. :P
      Cat despre fondul de ten si cremele, nu degeaba am zis ca suntem soulmate. :))
      Sa vezi ce-ti tai eu carliontii aia daca te mai legi de pistruii mei. :D >:)

  6. Twenty spune:

    Stiam eu ca fetele astea discuta despre Spartacus.. acum am confirmarea :))

    Eu n-o plac pe Jessica ca femeie.. :D dar pe Nicole da.. CAND E MACHIATA.. am vazut-o fara machiaj si-am cazut de pe scaun :)) Ce s-ar face unele fete fara machiaj.. pff..

    • Delia spune:

      Daaaa. Stiu poza. Mi-ai aratat-o mai de mult. Nici mie nu imi venea sa cred ca e ea, nemachiata. Vezi, de asta am spus ca machiajul face minuni.

    • addicted spune:

      Da, Spartacus e si-n visele noastre!! :)) ( na inca o dovada ca pe el il vorbim ziiii si noapte. )
      Mai urmeaza sa o fac pe Delius sa se uite la Chuck si gata toata viata vom discuta 2 barbati.. NOT! :D

    • Delia spune:

      Pfff, alt serial :)) . Trebuie sa ma uit si la Dexter. A zis Twenty ca-i fain :D . Ah, plus Band of brothers (are 9.6 pe imdb, deci sparge topurile :D). Nu mai fac fata serialelor. :))

  7. DianaEmma spune:

    Si cu exceptia celor care au primit-o deja. :D

  8. addicted spune:

    Taaaci tu ca nu ai tupeu. :D si de prinzi ma juuuur ca-ti mananc pistruii dupa ce-ti tund mansarda! :))
    Haidi hug.

  9. Twenty spune:

    Chuck e naspet.. de la fata pana la fizic.. dar ma rog, e doar o parere de baiat.. fetele or sti mai bine..

  10. addicted spune:

    Era ironie,nu e deloc atragator si facand o comparatie intre el si Spartacus,pai nici la unghia mica nu-i ajunge decat atunci cand are flashuri :))
    Indoctrineaz-o in continuare pe zapacita de langa tine sa se mai uite si la alte bune seriale. :)
    Dau o acadica.:))

  11. loryloo spune:

    Eram sigura ca am sa fiu cea mai in plop la leapsa asta… mai ales ca am mai citit si la tine raspunsul de la 38 :-s …

Lasă un răspuns

