Premiu: Beautiful Blogger

Inca o leapsa primita de la Yuri. De fapt, e un premiu. :> . Apropo, sa stii ca nu am uitat de cealalta leapsa. :)

Iata regulile aceste lepse:

1. Mulţumeşte-i persoanei care ţi-a acordat premiul şi postează link-ul blogului ei.

Yuri, cu prima ocazie cand ne vom intalni, daca ne vom intalni vreodata, promit ca vom manca eclere. :)) Tu cu glazura pe deasupra, iar eu fara, evident. :)) Multumesc pentru acest premiu. :D

2. Oferă premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curând şi care crezi că-l merită.

Alina – wirelessu’ meu drag, cu aroma de visine (de la Chupa Chups)  :)) . Fata care la 5 ani a plecat de acasa, in cautarea mamei sale la work, cu un ghiozdanel in spate continand chilotei si sosetele :)) . Trebuia sa spun asta. :))

Stef – pentru talentul ei deosebit.

Lore – Intr-adevar un ‘suflet de femeie’.

Igaveuponlife – Daca ii veti citi blogul, veti intelege de ce i-am acordat acest premiu.

3. Contactează bloggerii respectivi şi anunţă-i că au câştigat.

Hooo Ho Ho! Stai chill. Inca n-am terminat de scris leapsa  :D . Ii voi anunta.

4. Specifică 7 date despre tine.

Pfuai, despre mine… Hmm… „E greu/dificil sa fiu EU” :))

* Mi-e frica de intuneric.

* Imi plac calatoriile.

* Stranut intotdeauna dupa ce beau o gura de alcool sau mestec guma Orbit, Winterfresh, sau orice astfel de guma :”> :)) . Se pare ca sunt alergica la ele. :))

* Imi doresc sa fac bungee jumping, scuba diving, si sa sar din avion cu parapanta. :D

* Nu (prea) ma uit la filme horror. Nici macar in timpul zilei. :))

* Mananc destul de des lapte cu cereale.

* Sunt ambitioasa. De obicei, ce-mi propun, reusesc sa duc la indeplinire.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Premiu: Beautiful Blogger

  1. addicted spune:

    Geeez tu yahoo chiar trebuia sa zici!? Nu-i de ajuns ca ma fac de …capsunele la mine ca ma faci si la tine!? :)) Multumesc pentru premiu.. am sa-l iau in carca wireless-ului :D :*

  2. Liviu spune:

    Felicitari! Iti meriti cu prisosinta premiul!
    Nu-ti fie teama de-ntuneric :) sunt numai lucruri cunoscute noua acolo. Iar filmele horror, nu merita. Astea ne fac sa ne temem de intuneric :D

    • Delia spune:

      Multumesc. :)
      Pai probabil din aceasta cauza sunt reticenta in a ma uita la filmele horror. Stii cum actioneaza subconstientul atunci cand esti intr-un loc intunecat… Gandurile iti fug departe si ti-e frica din cauza filmelor horror care le-ai urmarit anterior.

  3. cenusadelumina spune:

    awww >:D< ma simt speciala ;;)

  4. yuri spune:

    Hai că m-ai făcut să râd :) Mulţumesc pentru asta şi promit că dacă ne vom vedea vreodată o să mergem să păpăm eclere :D Mergem la Angelo, îmi place mult acolo.

  5. igaveuponlife spune:

    Multumesc frumos pentru premiu :)

  6. loryloo spune:

    Pai asa mai fetelor, va dati intalniri la prajituri si nu mai invitati pe nimeni? :D :-”

    Apropo de stranutat, tata stranuta intotdeauna de vreo 10 ori, stranut dupa stranut… niciodata nu stranuta o singura data… asa ca e mai bine ca stranuti dupa guma, macar stii ca trebuie sa o eviti :))

    • Delia spune:

      Hai si tuuu :D .

      Tata are un prieten. Cand se apuca de stranutat, nu se opreste pana nu o face de 14 ori. :)) . Eu ma prapadesc de ras de fiecare data cand il aud/vad. ;))

  7. Pingback: Love addiction.. » Blog Archive » Am I?

  8. Delia, imi cer multe scuze, azi doar reusesc sa primesc premiul tau… iti multumesc desi… chiar nu sunt un ” beautiful blogger ” – :)

Lasă un răspuns

