Dreams

Am avut a bad dream azi noapte. Deci nu a fost deloc placut. Culmea e ca mama a visat acelasi lucru, dar sub alta forma. Acest lucru ma cam sperie. Nu i-am spus ca si eu am visat la fel, deoarece nu vreau s-o alarmez. Ea crede in semnificatia acestor vise. Ceea ce ma ingrijoreaza si mai tare e ca visul are legatura cu realitatea.

Ce parere aveti despre vise ? Credeti ca ele sunt mesaje pentru zilele care urmeaza si ar trebui interpretate ? In vise sunt proiectate cele mai ascunse temeri ale noastre ? Voi ce parere aveti ? S-a intamplat vreodata ca ceea ce visati sa se petreaca si in realitate ? Credeti ca visele au vreo semnificatie ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Dreams

  1. addicted spune:

    Pana maine as putea sta sa vorbesc despre vise… dar am sa ma limitez si-am sa spun ca ale mele vise ( toate! ) de joi spre vineri se implinesc mai devreme sau mai tarziu, lucru pentru mine inspaimantator ( cool pentru cei ce ma cunosc si stiu. ). Am momente cand nici nu vreau sa adorm joi noapte ….
    Deci eu cred in ele, nici nu am cum sa o fac din moment ce mi se-ntampla din astea!

    • Delia spune:

      N-am mai auzit pe cineva sa spuna ca i se implinesc visele dintr-o noapte. ;)) E ciudat. E freaky. Daca e sa ai un vis frumos, e bine daca devine realitate. Daca e bad dream, ti-e si frica sa adormi, vorba ta.

      • addicted spune:

        E urat si infricosator caci marea majoritatea a viselor de joi spre vineri sunt ” de naspa ” .. :( Chiar mi-e ciuda, de ce nu visez si eu ca iau miliarde la SuperBingo, ca-mi trece genunchiul miraculos, ca se face mama bine ,chestii din astea !? :(

  2. Botezatu spune:

    Poate fii o coincidenta, cu sigurata acel vis pe care l-ai visat aseara l-au mai visat, tot aseara, sute de oameni, daca nu mii. Eu stiam de la batrani…daca visezi acelasi lucru de 3 ori (jn 3 nopti) se intampla ce ai visat. Dar e doar o superstitie daca ii pot spune asa.
    Stai linistita. :)

    • Delia spune:

      Nu cred ca au visat si altii acelasi lucru, deoarece acel vis tine de realitatea mea, de viata mea. Mama a spus ca cica ar fi un semn bun, si n-o sa se intample ca in vis, sau se intampla exact opusul.

  3. klausen1976 spune:

    Cred ca atunci cand visezi, pleci de aici … Undeva, departe … Iei contact cu un alt loc
    Foarte rar am parte de vise abstracte, pretabile la interpretari …
    Oricum, nimeni nu a definit cu exactitate visul …

    • Delia spune:

      Eu cred ca totul se rezuma la subconstient. E cel pe care nu (prea) il putem controla, mai ales in timpul somnului.

      • klausen1976 spune:

        subconstientul reprezinta cam tot ceea ce nu cunoastem despre noi insine … Aproape totul , adica :).
        Avand in vedere ca nu putem defini conceptul de vis, atunci, ai dreptate :)

        • Delia spune:

          VIS = inlantuire de imagini, de fenomene psihice si de idei care apar in constiinta omului in timpul somnului. Cam asa s-ar putea defini conceptul de ‘vis’. Asta-i definitia „seaca”.

  4. yuri spune:

    Nu, nu mi s-a întâmplat niciodată ca ceea ce visez să se petreacă şi în realitate, dar cred că ele reprezintă într-o oarecare măsură temerile şi chiar dorinţele noastre. Mai interpretez din când în când visele, mai ştiu câte ceva de pe la bunica mea. Mi se mai întâmplă să visez atât de urât încât să mă trezesc dar să nu mă pot mişca de frică…deşi nu-mi mai amintesc exact ce am visat. În ultima vreme totuşi nu mi s-a mai întâmplat.
    Nu ştiu ce ai visat, dar nu cred că este cazul să te alarmezi, şansele ca ceea ce ai visat tu să se întâmple şi în realitate sunt foarte foarte mici.

    • Delia spune:

      Nici mie nu mi s-a intamplat ca ceea ce visez sa se petreaca si in realitate. Dar sunt unele persoane carora li se intampla acest lucru. Sunt un fel de deja-vu-uri. Sunt multe interpretari ale viselor care devin realitate. De ex, inainte sa moara strabunica mea, acum multi ani, mama a visat ca i-au cazut dintii, si acest lucru inseamna, in interpretare, ca urmeaza a fi un necaz. Si sunt multe alte situatii de interpretari care le cunosc.

      • yuri spune:

        Dap, sunt de acord cu tine, sunt interpretări ale viselor care devin realitate, şi dacă stau bine să mă gândesc am avut şi eu câteva deja-vu-uri :)

  5. xaender spune:

    Nu cred ca visele au vreo semnificatie. Sincer cam in fiecare seara eu visez si cel mai interesant lucru este atunci cand reusesti sa controlezi ceea ce faci in vis, sa constientizezi ca este un vis. :)

    • Delia spune:

      Si eu visez cam in fiecare seara. De obicei am vise placute. Dar totul tine de subconstientul nostru, si de aici iti apar astfel de ‘imagini’ in timp ce dormi. In functie de dorintele care le ai, de griji, temeri, si asa mai departe.

  6. DianaEmma spune:

    Eu tratez visele strict psihologic.

    Sunt manifestari ale subconstientului nostru, dorinte, temeri, preocupari, nevoi, rememorari ale evenimentelor despre zi… din punctul asta de vedere, normal ca au o semnificatie, dar nu una premonitorie…
    Iar daca se implinesc… viata urmeaza si un curs logic. Lucrurile evolueaza conform actiunilor noastre. Anumite temeri si dorinte, chiar daca nu visate, dar imaginate in timpul treziei, chiar se indeplinesc. Si asta nu inseamna capacitati speciale.

    • Delia spune:

      Ce spui de faptul ca: ai un vis urat intr-o noapte, iar a doua zi cand te trezesti, te uiti in cartea cu interpretari, citesti ce scrie acolo, iar peste cateva zile se intampla exact sau ceva in genul a ceea ce ai citit in acea carte ? Sau le putem numi coincidente ?

      • DianaEmma spune:

        Nu, vreau sa spun altceva.
        De pilda stii ca urmeaza sa faci ceva. Si din ceea ce s-a mai intamplat zilele trecute, de pilda, presupui ca acel lucru pe care il faci, va avea un anumit curs. Sa intampla sau nu sa ai dreptate.
        Viata mai are si un curs logic, nu doar unul imprevizibil. Ai facut actiunea x, rezulta logic ca in cateva zile se va intampla fapta y. Uneori nu e asa. Dar alteori e.
        Sau ti-e frica de faptul ca ai un examen greu. Pesimist sau optimist, iti imaginezi ca fie il vei pica, fie il vei lua. Daca ai invatat mult, vei presupune logic ca il vei lua. Daca ai mari lacune, presupui ca nu. Noaptea sub impulsul spaimei visezi ca il pica sau sub impulsul dorintei de a-l lua, ca il iei.
        Daca pe motiv ca ai invatat, crezi ca o sa il iei si il iei, nu inseamna ca ai puteri speciale. Ci ca era logic sa il iei… sau ca era logic sa il iei sau nu, si „dat” cu banul de posibilitati s-a intamplat una din doua.

  7. un nou sens spune:

    Visele nu au nicio semnificatie… apropo am completat leapsa… te astept… Multumesc pentru ea :D

  8. igaveuponlife spune:

    Eu nu imi aduc aminte niciodata ce visez. Asta ar insemna ca nu se intampla nimic in ziua care vine?:)

  9. In marea lor majoritate visele se nasc din multimea gandurilor din timpul zilei.
    Ceva care te-a preocupat mult, ai discutat, te-a impresionat etc.
    Nu merita sa-ti conduci viata inerpretandu-ti visele, ca sa stii cam ce se va intampla in viata ta.
    Uneori, Dumnezeu alege sa vorbeasca prin vis, dar doar acelora care au o comunicare buna cu El, prin rugaciune, viata traita curat etc. :)

    • Delia spune:

      Pana la urma tind sa cred acest lucru, si anume ca visele intr-adevar iau nastere datorita gandurilor din timpul zilei, a dorintelor noastre, sau a temerilor. De multe ori ma gandesc la un lucru si imi doresc sa se intample. Pana sa se intample in realitate, se intampla in vis. Iar asta mi se intampla destul de des in ultima vreme.

  10. sedussa spune:

    Visele pot sa aiba legatura cu realitatea si in momentul in care crezi prea mult in ele s’ar putea sa se intample ceea ce ai visat…iar uneori daca te gandesti mult la un lucru se intampla sa il visezi…mie mi s’a intamplat asa, acum depinde de fiecare.

    • Delia spune:

      De obicei asa se intampla si mie, si anume ca ma gandesc mult la un lucru, si il visez. Dar culmea e ca sunt lucruri care nici macar nu reprezinta putin interes pentru noi, deci nu ne gandim la ele (deloc), si tot le visam.
      Am visat de multe ori si persoane pe care nici macar nu le cunosc, si tind sa cred ca ele vor aparea in viata mea undeva in timp, in viitor.

  11. loryloo spune:

    Nu mi s-a implinit niciodata ce am visat… sau poate ca da si am uitat, n-am pus pe seama visului. Am mai spus mamei a doua zi, ea mai stie unele semnificatii, dar nu cred in ele.

    • Delia spune:

      Nici eu nu cred in ele, sau nu vreau sa cred in ele. Dar ceea ce ma sperie putin e faptul ca sunt unele vise a caror semnificatii chiar se intampla.

  12. yuri spune:

    Delia, fă-mi o vizită pe blog, am un premiu pentru tine :p

  13. igaveuponlife spune:

    :) ai primit coronita?:)

  14. RaPeRbOy spune:

    Visele sunt materializarea subconştientului, nimic mai mult.
    Gândeşte-te că vei zbura şi soto, la noapte, în vis, vei face asta.
    Un mare căcat deci.

    • Delia spune:

      Daca te gandesti intens la ceva sau cineva, cu siguranta vei visa acel lucru/acea persoana. Totul tine de subconstient. Dar ce spui cand visam persoane pe care nici macar nu le cunoastem? Sau locuri in care nu am fost niciodata? Crezi ca acel vis ar reprezenta un deja-vu?

  15. cristishady spune:

    mie mi s-a intamplat deseori sa mi se intample ceea ce am visat cu putin timp in urma…
    Eu cred in asta nu din auzite, ci din propie experiente … cred ca asa ar trebui sa faci si tu.
    Totusi, sunt si multe vise care raman doar …vise

    • Delia spune:

      Deci uite la tine un caz concret… ca visele devin realitate. :)
      Alea placute mi-as dori sa devina realitate. Alea mai putin placute, nu. Cred ca toti vrem asta.

Lasă un răspuns

