De ce nu m-as putea lipsi ?!

Leapsa. Provocarea vine din partea lui igaveuponlife. Trebuie sa scriu despre lucrurile de care nu m-as putea lipsi. Scurt si la subiect. Ordinea nu conteaza. Nu e cu prioritati. Voi spune despre lucrurile care sunt acum „la vedere, sub ochii mei”.

So, here it goes:

1. Telefonul mobil. Am 2 telefoane. Unul din ele e incins la maximum, zi de zi, ora de ora. Doar cand dorm il las pe noptiera. :))

2. Deodorant si parfum.  Nu ies niciodata din casa fara sa nu ma dau cu deodorant. Pana la urma, tine de igiena, nu? Cat despre parfum, imi place sa smell nice.

3. Muzica. Daca nu ascult, fredonez eu. Si nu sunt (foarte) afona. :))

4. Ceasurile de mana. Am destule. Pe timpul iernii nu port. Incep s-o fac atunci cand incepe sa se incalzeasca afara. Sa fie la vedere. :))

5. Crema/lotiunea/uleiul de corp. Imi place sa am pielea catifelata si parfumata, in special hidratata.

6.  Cercei. Daca ies in oras si uit sa imi pun cercei in urechi, e ca si cum as iesi naked pe strada. Nu m-as simti „in largul meu”.

7. Colectia mea de perne. Imi place sa dorm inconjurata de multe perne.

8. Spumantul de baie/gel de dus. Nu ma spal pe corp cu sapun.

9. Ochelarii de vedere. :)) . Mai ales cand stau in fata laptopului, cand conduc, sau cand sunt obosita.

10. Si cel mai important: Zambetul. 

***

Am scris textul in 4 minute. Poate ar fi si alte lucruri de care nu m-as putea lipsi, dar astea mi-au venit in gand acum.

Leapsa o trimit catre toti cei din lista de blogroll. Daca te afli printre ei, iti inmanez leapsa. :)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la De ce nu m-as putea lipsi ?!

  1. yuri spune:

    Interesant :D O să o fac şi eu zilele astea :P

  2. Twenty spune:

    „1. Telefonul mobil. Am 2 telefoane. Unul din ele e incins la maximum, zi de zi, ora de ora.”

    :”>

    7. Colectia mea de perne. Imi place sa dorm inconjurata de multe perne.

    :))

    „8. Spumantul de baie/gel de dus. Nu ma spal pe corp cu sapun.”

    :”>

    „10. Si cel mai important: Zambetul. Are el grija sa ma faca sa zambesc, in fiecare zi. :)”

    :D

  3. Twenty spune:

    Seamana cu 8u :P

  4. xaender spune:

    Zambetul mi se pare un element esential, fara de care nu am putea trai.

    Eu se pare ca ma scapat de leapsa. :)

  5. loryloo spune:

    Cu ocazia asta, m-am zarit in blogrollul tau, merci :D :* Acum am leapsa primita din doua parti, am sa o rezolv si eu maine.
    Mi-a placut nr 10, e intr-adevar important, orice problema se mai usureaza daca e privita cu zambetul pe buze.

  6. Delia spune:

    @ xaender:
    Uite ca n-ai scapat. :D ;))

    @ loryloo:
    Eu mereu imi spun in gand, si am repetat-o pe blog de N ori, si anume: „Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti!” , in special atunci cand exista cineva care ne aduce zambetul pe buze.

  7. xaender spune:

    :)) no comment. Asa se pare :))

  8. sedussa spune:

    yup ma apuc si eu sa o fac ;;)

  9. Daca zambetul iti lumineaza fata in fiecare zi, atunci si tu luminezi sufletul aceluia care-ti pastreaza zambetul pe buze! :P
    Si toata lumea din jurul tau se va molipsi de la tine…
    Se va inventa leapsa: ZAMBETUL ! :P

  10. Pingback: Nu renunt la… « Inside these lines

Lasă un răspuns

