Ce nu stiai…

– Trecerea alimentelor din gura in stomac dureaza 7 secunde.
– Parul omenesc poate suporta o greutate de 3 kg.
– Penisul unui barbat are, in medie, de 3 ori masura degetului sau mare, de la mana.
– Osul de la sold este mai tare decat cimentul.
– Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat.
– Exista in jur de 3 mii de milioane de bacterii pe laba piciorului tau.
– Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii.
– Pielea corpului omenesc cantareste de doua ori mai mult decat creierul.
– Corpul tau utilizeaza 300 de muschi, numai pentru a se mentine in echilibru, cand stai in picioare.
– Daca saliva ta nu poate dizolva un anumit aliment, nu-l poti savura.
– Femeile au terminat deja de citit acest mesaj. Barbatii continua sa-si masoare degetul mare…

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Ce nu stiai…

  1. sedussa spune:

    interesant…lucrurile astea chiar nu le stiam :-?

    „Femeile au terminat deja de citit acest mesaj. Barbatii continua sa-si masoare degetul mare…” prea tare asta si pun pariu ca e 100% adevarata afirmatia :)))

  2. xaender spune:

    Cu adevarat interesant,
    Am terminat de citit rapid, din cauza ca nu aveam o rigla la dispozitie si nu am mai stat sa o caut.:)

  3. cenusadelumina spune:

    Chestia asta este GENIALA =)))) am ras si cu picioarele :)))

    • delia spune:

      :)) .. Asa Stef, zambeste! Ce-mi place cand te vad ca razi. >:D<

      • cenusadelumina spune:

        :D>:D< pai azi am ras toata ziua :)) :*

        PS: Sa nu crezi ca am uitat de articolul ROSU :)) dar nu gasesc nici o poza care sa imi dea tenta rosie , rosie pe fundal. cel mai tare m-am apropriat cu un maro :)) ( dar mai caut :D )

        • delia spune:

          Nu stiu cum s-a nimerit, dar si eu am fost toata ziua happy si am ras. :))
          Am rabdare cu articolul ROSU. Nu ma grabesc. :D Cauta, cauta. :)) :*

  4. ocserver spune:

    dom’le chestia sta asa: barbatii prosti continua sa-si masoare degetul mare cand, in fapt, ar trebui masurat altaceva… :)) hai mah, nu suntem chiar atat de prosti. :))

    • delia spune:

      Sa zicem ca degetul mare e mai la indemana decat altceva-ul ala. :)) Eu chiar sunt curioasa cati dintre baietii/barbatii care au citit acest post chiar si-au masurat degetul. :)) Cred ca o fac din instinct. :)) Pana si eu m-am uitat la degetul meu, dar nu inteleg de ce. :)))))) Eu n-am nimic de masurat. :)))

  5. Botezatu spune:

    „[…] dar nu inteleg de ce. :)))))) Eu n-am nimic de masurat. :)))” – ha-ha, nebuna mai esti. :))
    Nu te supara dar cand ti-ai facut ultima data un control? :)) – glumesc, mi-am permis sa-ti spun asta. :D

    • delia spune:

      Hmm… Acum 3 ani, inainte sa dau examenul pentru carnetul de sofer, la testul psihologic. Si a dat eroare atunci. :))))))

  6. roscadaniel spune:

    Tare ultima chestie! :))

  7. roscadaniel spune:

    Parca cele mai multe bacterii se afla in… gura, din cate stiu eu.
    Iar oasele din corpul uman sunt de duritate comparabila cu cea a granitului!
    De maine o sa imi transport sticla de Pepsi legata de par… :))

    • Delia spune:

      Chestia cu parul chiar e adevarata.
      Eu am parul foarte rezistent, des, iar firul e destul de gros. Deci cred ca ar sustine o sticla de Pepsi. :))

  8. milka31 spune:

    da=)) ultima e superba=))

    Probabil inima unei femei bate mai rpd dekt a unui barbat pt ca ascunde mai multe sentimente :-? =))
    glumesc:D

  9. AnaAyana spune:

    Amuzante și interesante.

Lasă un răspuns

